Злетів 1958 року, а приземлився 1959: історія найдовшого польоту літака у світі, який тривав 64 дні

Злетів 1958 року, а приземлився 1959: історія найдовшого польоту літака у світі, який тривав 64 дні
Поширити в соціальних мережах:

За 65 років цей рекорд ніхто так і не зміг перевершити…

У 1958-1959 роках два надзвичайно сміливих пілота, Роберт Тімм та Джон Кук, встановили рекорд, який за 65 років у світі авіації ніхто не зміг перевершити. Вони провели у повітрі над Лас-Вегасом 64 дні, 22 години та 19 хвилин, подолавши відстань 240 000 кілометрів, що еквівалентна шести подорожам навколо Землі, пише видання iflscience.

Місія цих відчайдухів, яка виходить за межі звичайних авіаційних польотів, розпочалася 4 грудня 1958 року з аеропорту МакКарран у Лас-Вегасі, а закінчилася 7 лютого 1959 року. Реалізувати ідею такого неймовірного рекорду вдалося завдяки… казино. У 1956 році власники готелю Hacienda, задля популяризації свого урочистого відкриття, погодилися намалювати назву готелю на борту літака та використати його для встановлення рекорду тривалості польоту. Для цієї почесної місії обрали невеликий одномоторний літак Cessna 172, який модифікували.

«Важливим, однак, було створити спосіб дозаправки. До цього моменту було проведено багато експериментів із дозаправкою в повітрі, але насправді не було жодного способу модифікувати Cessna 172 для дозаправки в повітрі. Тож вони встановили додатковий резервуар, який можна було заправляти з вантажівки на землі, розповів в інтерв’ю CNN Джанет Беднарек, історик авіації та професор Дейтонського університету. – Коли їм потрібно було дозаправитися, вони спускалися і летіли на дуже низькій швидкості, потім під’їжджала вантажівка, підтягувала шланг і використовувала насос, щоб перекачувати паливо в літак. Це справді було драматичне шоу льотної майстерності, тому що іноді їм доводилося робити це вночі, і це вимагало певної точності польоту».

Це екстремальне випробування було сповнене ризиків і небезпек, і навіть призвело до небезпечних ситуацій, коли один з пілотів заснув за штурвалом, а система «автопілот» вийшла з ладу.

Хоча сучасна авіаційна технологія рухається вперед і швидко розвивається, рекорд Тімма та Кука залишається непобитим вже 65 років. Ба більше – його навіть не подолав безпілотний автономний літак. У 2022 році безпілотник на сонячних батареях під назвою Zephyr наблизився до нього, але в результаті він розбився через 64 ​​дні, 18 годин і 26 хвилин – менше ніж за 4 години до досягнення рекорду.

Читай також:

Фото: Архів Музею авіації та космонавтики Сан-Дієго/Flickr

Поширити в соціальних мережах:

Останні новини

Космічний корабель з муміфікованими істотами, схожими на людей, знайшли на Місяця у 1976 році
Безпілотник з ракетним двигуном пройшов перші випробування і наблизився до швидкості звуку
Космічні перегони: як американська програма «Зоряних війн» відіграла ключову роль у розпаді СРСР?
ІТ-галузь України: ключ до успішного майбутнього попри війну
ІТ-галузь України: ключ до успішного майбутнього попри війну

Україна може бути цінною для європейського ринку…

Жахливі ритуали в Європі епохи неоліту: жінок зв’язували та ховали заживо
«Загублений світ: Випалена земля» - як українські фермери розвивають аграрний сектор
Читати більше