Найбільші світові корпорації використовують відкриття британського нейропсихолога, аби правильно продавати нам товари

Культурний код
Найбільші світові корпорації використовують відкриття британського нейропсихолога, аби правильно продавати нам товари
Поширити в соціальних мережах:

Він першим у світі почав вивчати вплив відео і музики на життя людини…

З кожним звільненим українськими захисниками окупованим росіянами населеним пунктом, у світової спільноти волосся стає дибки. Те, що робили там окупанти та як звірствували, не вкладається в голові здорової, цивілізованої людини. Чому ті, хто вчора називав себе нашими братами, сьогодні вбивають нас? На це питання спробували знайти відповідь творці документального проєкту «Культурний код».

Але перш ніж відповісти, вони розповіли про дослідження британського професора, нейропсихолога, автор популярної книжки «Нейромаркетинг» Девіда Льюіса. Він першим у світі почав вивчати вплив відео і музики на життя людини.

«Мені було цікаво, чи можна використовувати мою техніку для аналізу мозкової активності, що під час перегляду реклами побачити до чого виникає цікавість, а до чого – ні», - казав Девід Льюіс.

Майже півстоліття тому, за допомогою спеціального обладнання, Льюісу вдалося здійснити справжній прорив у нейродослідженнях. Він відстежив реакції людського мозку під час перегляду реклами. Вчений зміг зафіксувати, які саме почуття – агресію, страх, сум, стрес – викликає той чи інший фрагмент відео чи звуку. Відтоді його відкриття використовують найбільші світові корпорації, аби правильно продавати нам все – від авто до прального порошку. А вчені після цих експериментів розпочали нове масштабне дослідження людського мозку.

«Ваш мозок розвивається приблизно до 24 років, отже весь ваш досвід до цього віку формує вашу особистість, ваше ставлення, систему упевнень, те, що ви вважаєте істинним, а що – хибним. Це досвід усього, що ваш мозок коли-небудь чув, відчував, до чого торкався чи нюхав. Все є досвідом навчання для мозку», - казав видатний нейропсихолог Девід Льюіс  

Не варто нагадувати, який вплив має російська пропаганда. Проте не лише вона формує особистість, а і казки, колискові та інші культурні надбання нації. Документальний проєкт телеканалу 2+2 «Культурний код» на прикладі двох молодих чоловіків – українського захисника та російського військовополоненого – провели дослідження і з’ясували: як запрограмований мозок обох хлопців і що зробило з росіянина загарбника, а з українця – захисника. Подробиці – у відео:

Читайте також:

Поширити в соціальних мережах:

Останні новини

Стародавні «гобіти»: що дізнались вчені про життя мініатюрних людей через 20 років після їхнього відкриття?
Стародавні «гобіти»: що дізнались вчені про життя мініатюрних людей через 20 років після їхнього відкриття?

Нові аналізи показують, що деякі могли бути навіть меншими за 106 см…

Середньовічна загадка Черкас: коли насправді було засноване місто, і чому археологи заперечують офіційну дату?
Перший політ людини в небі: як двоє французів у 1783 році на повітряній кулі поклали початок ери авіації?
Чому іноземні студенти залишаються в Україні навіть у часи війни: історія еквадорця Хуана Каїси
Чому іноземні студенти залишаються в Україні навіть у часи війни: історія еквадорця Хуана Каїси

Він разом із братом зустріли початок повномасштабного вторгнення в Києві…

«Володарі неба. На межі»: спеціальний показ документального фільму 2+2 відбувся у Дніпрі
21 листопада: день, коли Україна змінила майбутнє
Читати більше