Продовжуючи відвідування сайту, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie і Політикою конфіденційності
Євразійський тунель довжиною у 5 кілометрів став справжньою гордістю Стамбула 2018-12-06

Євразійський тунель довжиною у 5 кілометрів став справжньою гордістю Стамбула

Понеділок - п'ятниця
18 50
ДЖЕДАІ
Поширити в соціальних мережах:

Богдан Лазука поцікавився, скільки часу та грошей знадобилося на реалізацію переїзду та чому водії на нього тепер моляться.

Найшвидший варіант потрапити з Європи в Азію − це євразійський тунель. Автомобільний тунель, що проходить на глибині більше ста метрів через Босфор. Кількість водіїв, що користується цим інженерним дивом збільшується в арифметичній прогресії.

Довжина тунелю − п’ять з половиною кілометрів, будували його майже чотири роки. Водії на відкриття без перебільшення чекали з нетерпінням. Бо він дозволяє зберегти півтори години щодня.

Журналіст програми "ДжеДАІ" побачив унікальні експонати стамбульського Індустріального музею 

Будували тунель кілька турецьких і корейських компаній. Його вартість − один мільярд 250 мільйонів доларів. 285 з них − гроші турецького приватного бізнесу, а 960 − кредити від ЄБРР та інших європейських банків. Найближчі двадцять п’ять років тунелем керуватиме компанія, що брала кредити. Вона ж і отримуватиме дві третини від оплати за проїзд. Ще одна третина грошей потрапляє в державну скарбницю.

Це серце євразійського тунелю, так званий центр управління. Чотириста камер у автоматичному режимі слідкують за усім, що відбувається у тунелі. У випадку екстреної ситуації вони автоматично сигналізують до операторів.

У Стамбулі вирішили проблему автомобільних заторів

2017 року тунелем щодня проїжджало лише двадцять тисяч машин. Цього року вже 55 тисяч. Це вдвічі менше ніж розраховували власники аби встигнути окупити затрати. Утім за попередніми підрахунками, наступного року тунель таки стане рентабельним.

Конструктор зі Стамбулу розробив лімітовану серію швидкісних авто 

За підрахунками конструкторів щороку цей тунель економить двадцять п’ять мільйонів годин для турецьких водіїв. Вартість проїзду по ньому на наші гроші 120 гривень. Тож тепер розумієш значення прислів’я: час це − гроші.

Поширити в соціальних мережах:
Завантаження...

Останні новини

Під Черкасами проходять масштабні навчання
Під Черкасами проходять масштабні навчання

Свої військові вміння на полігоні відточували резервісти-прикордонники. Багато з них вже брали участь у бойових діях, тому до спецпідготовки підійшли дуже серйозно.

Депутати хочуть повернути мобільні станції, що перевіряють рівень вихлопних газів
Депутати хочуть повернути мобільні станції, що перевіряють рівень вихлопних газів

Контролювати авто на шкідливість викидів – нова "стара" ініціатива від депутатів. Скільки доведеться заплатити за отруйний дим з глушника та чи не стане це новою корупційною схемою на дорозі?

Сімдесят столичних мостів знаходяться у аварійному стані
Сімдесят столичних мостів знаходяться у аварійному стані

І якщо Шулявський не згадує хіба що ледачий, то про решту воліють мовчати і ЗМІ, і чиновники. ДжеДАІ відшукали чергову стомлену конструкцію. Міст весь у дірках. Бетонні конструкції розсипались. Арматура прогнила.

Українські лісівники розпочали полювання на браконьєрів
Українські лісівники розпочали полювання на браконьєрів

На поміч лісівникам прийшла і сучасна техніка для виявлення зловмисників. У лісах працюють фотопастки, патрульні мають тепловізори, а кілька разів на день над зеленим масивом кружляють квадрокоптери.

У Південній Кореї таксисти вимагають від уряду заборонити місцевий Убер
У Південній Кореї таксисти вимагають від уряду заборонити місцевий Убер

50 тисяч південнокорейських таксистів паралізували рух у Сеулі. Перевізники виступають проти запуску сервісу, аналогічного Уберу.

ДжеДАІ дізнались, як себе поводити на дорогах в Молдові
ДжеДАІ дізнались, як себе поводити на дорогах в Молдові

Як виявилося, місцеві копи – доволі суворі хлопці, які з порушниками не панькаються.

Читати більше