Продовжуючи відвідування сайту, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie і Політикою конфіденційності
Конструктор зі Стамбулу розробив лімітовану серію швидкісних авто 2018-12-04

Конструктор зі Стамбулу розробив лімітовану серію швидкісних авто

Понеділок - п'ятниця
18 50
ДЖЕДАІ
Поширити в соціальних мережах:

І вони вражають швидкістю та маневреністю. Все тому, що кузов зроблений не з металу, а з легшого й міцнішого композиту. У середньому вартість такого дива шістдесят тисяч доларів.

Проїхатися на такій машині − чистий адреналін. Швидкість і маневреність просто вражає. Ця дивовижа − витвір стамбульського чарівника.

Головна відмінність цих машин від будь-яких інших – вони зібрані не з металу, а повністю композитні.

Головний конструктор і водночас власник цього невеличкого, але дуже недешевого виробництва − Екбер Онук. Любов до швидких машин в нього з дитинства, але перший повноцінний спорткар він сконструював за доволі сумних обставин.

Мій єдиний син загинув у автокатастрофі понад двадцять років тому. Він був гонщиком і завжди хотів сконструювати власну гоночну машину. Тож коли його не стало, я зробив це за нього. Логотип − це підпис мого сина.

Екбер Онук, конструктор

Онук Сазан випустили 2009 року в єдиному екземплярі. Ця машина − справжній згусток енергії. Це перша автівка, яку сконструював Екбер Онук на честь свого сина.

Як у Стамбулі вирішили проблему з парковками 

Свої машини Екбер продає в Америці, де на них великий попит. І вони не лише мають спортивну форму, але й вражають швидкістю та маневреністю. Все тому, що кузов зроблений не з металу, а з легшого й міцнішого композиту. У середньому вартість такого дива шістдесят тисяч доларів. 

Міст через Босфор – архітектурне диво за три мільярди доларів 

Виявляється для компанії Онук виробництво спорткарів є не головним видом діяльності. Виробництво військових човнів для армій Туреччини та світу є головним прибутком.

Китайський автомобільний інститут вперше запросив публіку на тест-драйв безпілотних машин 

Якщо вас не зачепили машини з композиту, то човни для берегової охорони точно вразять.

Ми почали розробку бойових човнів у далекому 1986 році. Перший спустили на воду за десять років. За цей час ми виробили 146 військових кораблів, які використовують у восьми арміях по всьому світу. Будуємо судна завдовжки від 18 до 39 метрів. І наша компанія є одним зі світових лідерів у виробництві композитних військових човнів. 

Екбер Онук, конструктор

Туреччину ми часто сприймаємо як країну пляжного відпочинку, або шопінгу. Та думаючи так, забуваємо − це потужна промислова держава. І саме такі невеликі технологічні виробництва, як у Екбера Онука, − основа її економіки.

ДЖЕДАІ відвідали музей класичних авто в Стамбулі 

Поширити в соціальних мережах:
Завантаження...

Останні новини

Перший хлопець на село: Як українець американську "класику" реставрував
Перший хлопець на село: Як українець американську "класику" реставрував

Від його автівки фанатіють не тільки жінки, а й чоловіки.

Метро по 12 гривень: Як українці дурять один одного
Метро по 12 гривень: Як українці дурять один одного

В україні процвітає тіньовий ринок жетонів.

ТОП-5 речей, які не варто залишати влітку в автомобілі: Відео
ТОП-5 речей, які не варто залишати влітку в автомобілі: Відео

Літня спека небезпечна не тільки для людей, а й для самого авто.

Повернення охоронця Ларрі з Декстером та битва Чужого проти Хижака: Що дивитися цього тижня на 2+2
Повернення охоронця Ларрі з Декстером та битва Чужого проти Хижака: Що дивитися цього тижня на 2+2

Дізнайтеся, що показуватиме телеканал 2+2 найближчим часом.

У Києві будують нові станції метро (відео)
У Києві будують нові станції метро (відео)

У спальному районі, але не на Троєщині.

Трасу Кропивницький-Миколаїв капітально ремонтують вже більше 20 років
Читати більше