І вони вражають швидкістю та маневреністю. Все тому, що кузов зроблений не з металу, а з легшого й міцнішого композиту. У середньому вартість такого дива шістдесят тисяч доларів.
Проїхатися на такій машині − чистий адреналін. Швидкість і маневреність просто вражає. Ця дивовижа − витвір стамбульського чарівника.
Головна відмінність цих машин від будь-яких інших – вони зібрані не з металу, а повністю композитні.
Головний конструктор і водночас власник цього невеличкого, але дуже недешевого виробництва − Екбер Онук. Любов до швидких машин в нього з дитинства, але перший повноцінний спорткар він сконструював за доволі сумних обставин.
Мій єдиний син загинув у автокатастрофі понад двадцять років тому. Він був гонщиком і завжди хотів сконструювати власну гоночну машину. Тож коли його не стало, я зробив це за нього. Логотип − це підпис мого сина.
Екбер Онук, конструктор
Онук Сазан випустили 2009 року в єдиному екземплярі. Ця машина − справжній згусток енергії. Це перша автівка, яку сконструював Екбер Онук на честь свого сина.
Як у Стамбулі вирішили проблему з парковками
Свої машини Екбер продає в Америці, де на них великий попит. І вони не лише мають спортивну форму, але й вражають швидкістю та маневреністю. Все тому, що кузов зроблений не з металу, а з легшого й міцнішого композиту. У середньому вартість такого дива шістдесят тисяч доларів.
Міст через Босфор – архітектурне диво за три мільярди доларів
Виявляється для компанії Онук виробництво спорткарів є не головним видом діяльності. Виробництво військових човнів для армій Туреччини та світу є головним прибутком.
Китайський автомобільний інститут вперше запросив публіку на тест-драйв безпілотних машин
Якщо вас не зачепили машини з композиту, то човни для берегової охорони точно вразять.
Ми почали розробку бойових човнів у далекому 1986 році. Перший спустили на воду за десять років. За цей час ми виробили 146 військових кораблів, які використовують у восьми арміях по всьому світу. Будуємо судна завдовжки від 18 до 39 метрів. І наша компанія є одним зі світових лідерів у виробництві композитних військових човнів.
Екбер Онук, конструктор
Туреччину ми часто сприймаємо як країну пляжного відпочинку, або шопінгу. Та думаючи так, забуваємо − це потужна промислова держава. І саме такі невеликі технологічні виробництва, як у Екбера Онука, − основа її економіки.