Продовжуючи відвідування сайту, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie і Політикою конфіденційності
У Стамбулі вирішили проблему автомобільних заторів 2018-12-04

У Стамбулі вирішили проблему автомобільних заторів

Понеділок - п'ятниця
18 50
ДЖЕДАІ
Поширити в соціальних мережах:

Метробас рухається окремою смугою, зупиняється на лічені десятки секунд і коштує дешевше, ніж таксі. Богдан Лазука проїхався у ньому з вітерцем і запевняє, що з таким транспортом приватний автомобіль у місті взагалі не потрібний.

Розширення вулиць, спеціальні смуги громадського транспорту, будівництво метро, як тільки не намагаються боротися з автомобільними заторами будь-яке велике місто. П’ятнадцяти мільйонний Стамбул вирішив цю проблему! Наземний міський транспорт зі швидкістю і надійністю метро. Величезні автобуси гармошки, так звані Метробас.

Конструктор зі Стамбулу розробив лімітовану серію швидкісних авто 

Лінія метробуса проходить, як на азійській так і в європейській частинах Стамбула. І фактично є центральною магістраллю, що сполучає між собою решту громадського транспорту.

Автобуси рухаються по середині шосе, по виділеним огородженим смугам. На зустріч автомобільному потоку. Більше п’ятдесяти кілометрів по кільцевій дорозі у серці Стамбула. Інтервал руху, тільки уявіть лише пів хвилини.

Як у Стамбулі вирішили проблему з парковками 

Фінансові переваги будівництва виділених смуг для метробусів очевидні. Кілометр метро мілкого залягання коштує в середньому п'ятнадцять мільйонів доларів, а глибокого − вдвічі більше. Аналогічний відрізок швидкісного трамваю стане місту від півтора до трьох мільйонів доларів. У порівнянні з такими сумами облаштування гілки метробуса коштує копійки: потрібно побудувати паркан, зупинки, підземні та наземні переходи й закупити великі автобуси.

Аби потрапити на зупинку є велика кількість наземних та підземних переходів. Система метробусів тісно пов’язана з метрополітеном. Дуже зручно, єдиний мінус − кожну пересадку з лінії на лінію треба оплачувати.

Міст через Босфор – архітектурне диво за три мільярди доларів 

Разова поїздка, на наші гроші, коштує двадцять гривень. Якщо скористатися єдиним квитком, який вже давно працює у Стамбулі, заплатите вдвічі менше.

Звісно, цей громадський транспорт не ідеальний і має свої недоліки. Наприклад, якщо посеред маршруту зламається автобус – пробки не уникнути. Але для столичних жителів Троєщини, які вже десять років чекають на метро та новий міст, Метробус на Північному мосту був би непоганим тимчасовим вирішенням проблеми.

Поширити в соціальних мережах:
Завантаження...

Останні новини

Під Черкасами проходять масштабні навчання
Під Черкасами проходять масштабні навчання

Свої військові вміння на полігоні відточували резервісти-прикордонники. Багато з них вже брали участь у бойових діях, тому до спецпідготовки підійшли дуже серйозно.

Депутати хочуть повернути мобільні станції, що перевіряють рівень вихлопних газів
Депутати хочуть повернути мобільні станції, що перевіряють рівень вихлопних газів

Контролювати авто на шкідливість викидів – нова "стара" ініціатива від депутатів. Скільки доведеться заплатити за отруйний дим з глушника та чи не стане це новою корупційною схемою на дорозі?

Сімдесят столичних мостів знаходяться у аварійному стані
Сімдесят столичних мостів знаходяться у аварійному стані

І якщо Шулявський не згадує хіба що ледачий, то про решту воліють мовчати і ЗМІ, і чиновники. ДжеДАІ відшукали чергову стомлену конструкцію. Міст весь у дірках. Бетонні конструкції розсипались. Арматура прогнила.

Українські лісівники розпочали полювання на браконьєрів
Українські лісівники розпочали полювання на браконьєрів

На поміч лісівникам прийшла і сучасна техніка для виявлення зловмисників. У лісах працюють фотопастки, патрульні мають тепловізори, а кілька разів на день над зеленим масивом кружляють квадрокоптери.

У Південній Кореї таксисти вимагають від уряду заборонити місцевий Убер
У Південній Кореї таксисти вимагають від уряду заборонити місцевий Убер

50 тисяч південнокорейських таксистів паралізували рух у Сеулі. Перевізники виступають проти запуску сервісу, аналогічного Уберу.

ДжеДАІ дізнались, як себе поводити на дорогах в Молдові
ДжеДАІ дізнались, як себе поводити на дорогах в Молдові

Як виявилося, місцеві копи – доволі суворі хлопці, які з порушниками не панькаються.

Читати більше