Продовжуючи відвідування сайту, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie і Політикою конфіденційності
У Стамбулі вирішили проблему автомобільних заторів 2018-12-04

У Стамбулі вирішили проблему автомобільних заторів

Понеділок - п'ятниця
18 50
ДЖЕДАІ
Поширити в соціальних мережах:

Метробас рухається окремою смугою, зупиняється на лічені десятки секунд і коштує дешевше, ніж таксі. Богдан Лазука проїхався у ньому з вітерцем і запевняє, що з таким транспортом приватний автомобіль у місті взагалі не потрібний.

Розширення вулиць, спеціальні смуги громадського транспорту, будівництво метро, як тільки не намагаються боротися з автомобільними заторами будь-яке велике місто. П’ятнадцяти мільйонний Стамбул вирішив цю проблему! Наземний міський транспорт зі швидкістю і надійністю метро. Величезні автобуси гармошки, так звані Метробас.

Конструктор зі Стамбулу розробив лімітовану серію швидкісних авто 

Лінія метробуса проходить, як на азійській так і в європейській частинах Стамбула. І фактично є центральною магістраллю, що сполучає між собою решту громадського транспорту.

Автобуси рухаються по середині шосе, по виділеним огородженим смугам. На зустріч автомобільному потоку. Більше п’ятдесяти кілометрів по кільцевій дорозі у серці Стамбула. Інтервал руху, тільки уявіть лише пів хвилини.

Як у Стамбулі вирішили проблему з парковками 

Фінансові переваги будівництва виділених смуг для метробусів очевидні. Кілометр метро мілкого залягання коштує в середньому п'ятнадцять мільйонів доларів, а глибокого − вдвічі більше. Аналогічний відрізок швидкісного трамваю стане місту від півтора до трьох мільйонів доларів. У порівнянні з такими сумами облаштування гілки метробуса коштує копійки: потрібно побудувати паркан, зупинки, підземні та наземні переходи й закупити великі автобуси.

Аби потрапити на зупинку є велика кількість наземних та підземних переходів. Система метробусів тісно пов’язана з метрополітеном. Дуже зручно, єдиний мінус − кожну пересадку з лінії на лінію треба оплачувати.

Міст через Босфор – архітектурне диво за три мільярди доларів 

Разова поїздка, на наші гроші, коштує двадцять гривень. Якщо скористатися єдиним квитком, який вже давно працює у Стамбулі, заплатите вдвічі менше.

Звісно, цей громадський транспорт не ідеальний і має свої недоліки. Наприклад, якщо посеред маршруту зламається автобус – пробки не уникнути. Але для столичних жителів Троєщини, які вже десять років чекають на метро та новий міст, Метробус на Північному мосту був би непоганим тимчасовим вирішенням проблеми.

Поширити в соціальних мережах:
Завантаження...

Останні новини

Про що розмовляють чоловіки: ТОП-7 тем
Про що розмовляють чоловіки: ТОП-7 тем

Дізнайтеся, які теми чоловіки обговорюють найчастіше

Який вигляд мала людина 1300 років тому (фото)
Який вигляд мала людина 1300 років тому (фото)

Середньовічному швейцарцю подарували «друге життя» завдяки реконструкції обличчя.

Траса Київ–Одеса отримає нове життя
Траса Київ–Одеса отримає нове життя

Здається, за неї добряче взялися.

ТОП-5 секретів чуттєвого сексу
ТОП-5 секретів чуттєвого сексу

Дізнайтеся, як отримувати від близькості максимум задоволення.

Місяць зменшився майже на 100 метрів: дослідження вчених
Місяць зменшився майже на 100 метрів: дослідження вчених

У NASA виявили, що супутник втрачає тепло та стискається.

Мессі став найкращим бомбардиром сезону Примери
Мессі став найкращим бомбардиром сезону Примери

Нападник Барселони встановив гольовий рекорд.

Читати більше