Журналіст програми "ДжеДАІ" побачив унікальні експонати стамбульського Індустріального музею

ДЖЕДАІ
Поширити в соціальних мережах:

Перший експонат колекції з'явився на початку 90-х, сьогодні ж, щоб обійти всю колекцію, не вистачить дня!

У вісімнадцятому сторіччі з цієї верфі спускали кораблі та відливали ланцюги та якоря для турецького флоту. Тепер це величезний індустріальний музей – літаки, поїзди, машини. Загалом шістнадцять тисяч експонатів.

У 1991 році ці цехи викупив у держави індустріальний магнат Рахмі Коча. Вже через три роки тут відкрили першу експозицію. З того часу експозиція поповнюється мало чи не щомісяця.

Ідея зібрати колекцію промислових чудасій у містера Коча виникла ще у дитинстві. А коли він побував у музеї свого давнього друга Форда у сполучених штатах, він вирішив що подібна виставка індустріальних винаходів 19 та 20 сторіччя повинна з’явитись і у Туреччині.

Бруно Чанчі, керівник музею

Тисячі унікальних експонатів, від маленьких голок для грамофонів до багатотонного локомотива, побудованого в Німеччині в далекому 1913 році. Музей у Стамбулі можна умовно поділити на три частини – перша будівля, де зібрані парові машини, автомобілі та засоби зв’язку. Друга – це найстаріша верф, будівля 1861 року, яка була повністю відновлена. І третя частина – під відкритим небом тут зібрані масштабні експонати літаки, кораблі і навіть підводний човен.

Наш музей відвідують люди будь-якого віку особливо люблять діти. Їх просто неможливо звідси вигнати. Кількість відвідувачів і популярність з кожним роком збільшується. Особливо ми пишаємось нашою неймовірною колекцією старих велосипедів.

Бруно Чанчі, керівник музею

Подібні музеї відкриті у Анкарі та Айвалук. Але виставка у Стамбулі є найбільшою.

Загалом цей музей щороку відвідує триста тисяч людей. Для дорослого на наші гроші квиток коштує сто гривень, для дитини вдвічі менше. Утім це дріб’язок у порівнянні з тими емоціями, які дарують без перебільшення, дорогоцінні та унікальні експонати музею.

Поширити в соціальних мережах:

Останні новини

Солідарність Тайваню в українській боротьбі: історія самопожертви добровольця Джонатана Ценга
«В хату корабель приплив»: масштаби руйнувань та відновлення після підриву росіянами Каховської ГЕС
«В хату корабель приплив»: масштаби руйнувань та відновлення після підриву росіянами Каховської ГЕС

Рф ще й щільно обстрілювала затоплені території, аби завадити евакуації...

Телеканал 2+2 транслюватиме матч «Дніпро-1» проти «Динамо»
Міф про мову: росія йшла в Україну «захищати» російську мову, а натомість знищила її
Міф про мову: росія йшла в Україну «захищати» російську мову, а натомість знищила її

Сьогодні лише 3% українців підтримує статус російської мови як другої офіційної…

Археологи розкопали 2100-річну могилу жінки, яку поховали на бронзовому ліжку і в золотому лавровому вінку
ДніпроГЕС у 1941 році підірвали не нацисти, а радянська влада: правда про трагедію, яка забрала сотні тисяч життів
Читати більше