Знахідка в Антарктиді викликала шок у експертів: вчені виявили на льодовику руїни 4000-річної кам'яної будівлі

Поширити в соціальних мережах:

Крім того знайшли там монети, шкаралупу арахісу, палиці та м’ячі…

У віддаленому куточку Антарктиди вчені виявили залишки масивної кам'яної споруди та інші артефакти, вік яких приблизно 4000 років. Ця знахідка є першим доказом існування стародавньої цивілізації на крижаному континенті та визнана однією з найважливіших археологічних розкопок століття, пише видання Newsofthenewage.

Геолог Скотт Амундсен з Університету штату Вайомінг очолив команду, яка виявила уламки кам'яної будівлі, розміром як стародавній римський амфітеатр. Ключовим моментом для виявлення руїн стало танення льодовика Даблдей.

«Один із моїх студентів спіткнувся об п’ятикутний блок, коли ми піднімалися поблизу льодовика Даблдей. Протягом останнього століття Даблдей відступав приблизно на 3 метри на рік, а останні геологічні експедиції відвідували це місце у 1920-х роках. Попередні дослідники могли легко пропустити це», — каже Амундсен.

Команда працювала до кінця березня, виходячи за межі звичайного польового сезону, і виявила основи масивної споруди з колонами, висота якої могла досягати 30 метрів. Серед артефактів, що також були знайдені, вчені виділяють монети із зображенням пінгвінів і невідомої рептилії, шкаралупу арахісу, палиці, що нагадують бейсбольні біти і м'яч з тюленя.

Гарві Семпсон, член групи, зауважує, що суха атмосфера Антарктиди допомогла зберегти ці артефакти.

Знахідка викликала шок серед експертів, які вважали, що до 1800-х років на Антарктиді ніхто не з'являвся. Дослідження продовжується, і це відкриття може переписати історію Антарктиди та внести значний внесок в археологічні дослідження світу.

Читай також:

Поширити в соціальних мережах: