Зимові звички водія, що вбивають машину

Зимові звички водія, що вбивають машину
Поширити в соціальних мережах:

Позбувшись цих шкідливих звичок, ви зможете уникнути передчасних, а десь і зовсім непотрібних витрат, та зберегти авто.

  • Високі обороти на непрогрітому двигуні

Більшості сучасних двигунів не потрібен прогрів. Але варто пам'ятати, що поки стрілка не підніметься до робочої температури, не можна вичавлювати більше 2 тис. оборотів. У мінусову температуру можна почекати 1-2 хвилини після того, як ви завели авто, і починати рух.

  • Відкладати ремонт, заміну масла і техогляд 

Звичайно, це все коштує грошей і часу, але все ж потрібно знайти і час і гроші, щоб запобігти потенційним поломкам.

Особливо варто звернути увагу на масло і своєчасно міняти його. Занадто брудне і в'язке масло змушує витрачати більше палива, адже воно покликане полегшити тертя між працюючими деталями двигуна.

  • "Відкривати" автомобіль окропом

"Відкривати" замерзле авто за допомогою чайника – найгірша ідея з усіх, що тільки можна придумати. Якщо вам не шкода коштів на фарбування і швидку заміну ущільнювачів, питання знімається. Хоча ні, просту фізику ніхто не відміняв: окропом лід, звичайно можна розтопити, але, при цьому, гаряча вода може потрапити не тільки на ущільнювачі, але і на механізми замка дверей. А значить, наступного ранку доведеться розморожувати і його.

  • Відкривати замерзле авто силою

Варіант перший: ви все-таки відкриєте двері, порвавши її примерзли ущільнювачі. Варіант другий: двері ви не відкриєте, але зламаєте ручку. Обидва варіанти, прямо скажемо, так собі. Але як потрапити в салон? 

Перш за все, спробуйте відчинити задні дверцята – зазвичай, вони примерзають не так сильно. Можна спробувати завести машину з заднього дивана, відігріти салон і спокійно відкрити передні двері. Якщо проблема полягає в заледенілих замках, "розтопіть" їх розморожувачем. У ситуації, коли прихопило ущільнювачі, очистіть двері по периметру від криги, постукайте по ним і спробуйте полити незамерзайкою для скла.

  • Користуватися рідинами на зразок WD-40

Не варто думати, що WD-40 – це "ліки" від усього. Справа в тому, що в парі з вологою, ця рідина видаляє з поверхонь абсолютно все, включаючи і масло. Крім захисту від конденсату, WD-40 також прискорює знос деталей.

  • Крутити стартер "до упору"

Якщо автомобіль не завівся з першого разу, не варто крутити стартер до переможного кінця. Відпустіть ключ і спробуйте ще раз. Причиною можуть бути екологічні норми сучасних моторів, які заради чистоти вихлопу використовують збіднену суміш. На жаль, при холодному пуску це може створювати проблеми.

  • Гріти двигун до робочої температури

Досі ведуться суперечки "гріти чи не гріти". З турбодизельним двигуном в морозну погоду ще гірше: він гріється тільки при їзді.

Однак взимку проблема стає не дуже актуальною: холодний двигун і так погано їде, а поки водій очистить автомобільний кузов від снігу, пройде 5-7 хвилин. Цього часу достатньо, щоб розігнати мастило по движку. Залишається тільки сісти за кермо і акуратно зрушити з місця, не забуваючи і про те, що необхідно прогріти амортизатори, підсилювач керма і масло в трансмісії.

  • Залишати машину з порожнім баком

Бензин в баку має властивість закінчуватися. А на заправку їхати не завжди хочеться, особливо після закінчення робочого дня. При цьому, щоб збільшити шанси машини нормально завестися на наступний ранок, бак все ж краще наповнити. У цьому випадку все набагато простіше: чим більше порожнього місця, тим більше вологи всередині піддається конденсації. Коли машина охолоджується, то волога кристалізується, ускладнюючи роботу бензонасоса.

  • Часто мити авто

Мийка взимку так само вбиває лакофарбове покриття машини, як і ранковий окріп. Але з трохи меншою ефективністю. Це не означає, що "залізного коня" мити взагалі не треба, однак і відвідувати автомийку часто також не варто. 

  • Протирати кузов машини ганчіркою

Нерідко можна побачити до блиску начищені взимку деякі деталі авто: ручки і простір навколо них. Однак, протирати такі місця в мороз ганчіркою рівносильно очищенню наждаком. 

  • Паркуватися на теплих багатоповерхових і підземних парковках

Якщо ваше авто "живе" на вулиці і немає теплого гаража, то теплі платні парковки в ТЦ – це лютий ворог. Поки ви ходите по магазинам, машина банально відтає. Також в таких місцях завжди велика вологість. В результаті вранці примерзають двері, замерзають ручки.

  • Користуватися "ручником"

Стоянкове гальмо буває незамінний, але намагайтеся не користуватися взимку "ручником" без особливої потреби. Через особливості конструкції механізму в ньому часто конденсується волога. Як результат, колодки примерзають і автомобіль не знімається зі стоянкового гальма.

  • Прогрів до тріщин

Коли за бортом лютий мінус, а в салоні холод, хочеться якомога швидше зігріти надра машини. А тут ще й лобове скло покрито інієм... Деякі водії в таких випадках включають на максимум обдув лобового скла при вже прогрітому двигуні, а потім дивуються наслідкам у вигляді розкішної тріщини, яка прошиє скло через контраст температур: в нижній частині буде жарко, а у верхній холодно. Особливо великі шанси потрапити на заміну скла, якщо воно завалене снігом. Краще спершу включити обдування при ще непрогрітому двигуні, а потім регулювати температуру, щоб не вийшов контрастний душ.

  • Недолив омивайки

Чистота скла і освітлювальних приладів – фактор безпеки, особливо в зимову пору року. Помилкою ж стає безпечність по відношенню до запасу омиваючої рідини не тільки в багажнику, а й в бачку. 

До речі, про склоочисники. Перш, ніж включати їх, переконайтеся, що щітка не примерзли до скла. В іншому випадку ви ризикуєте зламати механізм. Також вкрай не рекомендується запускати "двірники", якщо на лобовому склі багато снігу.

  • Використання алкоголю замість незамерзаючої рідини

Багато автолюбителів ще по-старому для того, щоб запобігти замерзанню води в бачку омивача скла, використовують спирт або дешеву горілку. Але радимо вам не додавати алкоголь в бачок омивача. Незважаючи на те, що при змішуванні води і алкоголю виходить цілком морозостійка рідина, вона все одно швидше за все буде схильна до замерзання. Особливо на лобовому склі під час руху. В результаті завмерла суміш води і алкоголю істотно знизить видимість водія за кермом. 

  • Включення склопідйомників без прогріву автомобіля

Після замерзання машини вночі скло автомобіля покривається льодом. Тому ні в якому разі не можна відразу після запуску холодної машини користуватися склопідйомниками, оскільки їх механізм може пошкодитися.

  • Пошарпані шини

Рішення "акуратно доїздити до весни" в один прекрасний, а, скоріше, жахливий момент вийде вам боком в прямому сенсі. Не варто економити на шинах, адже, як відомо, саме через них автомобіль контактує і взаємодіє з дорогою.

  • Забути під снігом

У деяких ситуаціях доступ до автомобіля вранці може бути злегка обмежений через нічний снігопад. Втім, за одну ніч навряд чи машина стане суцільним заметом. Інша справа, якщо автомобіль стоїть порівняно тривалий час в місці регулярної роботи комунальних служб. Підсумок подібних простоїв досить сумний: метрова шапка снігу на даху, капоті і багажнику, справжні барикади біля порогів і коліс.

Читайте також:

Автолайфхаки: як полегшити життя водія взимку

Лайфхаки: як економити бензин взимку

Як зекономити бензин: лайфхаки для водія

Шокуюче життя київського метро

Бій з пияцтвом за кермом: нові штрафи за кермування в нетверезому стані



Поширити в соціальних мережах:

Останні новини

«День пам’яті жертв Голодоморів»: СРСР знищував українців, використовуючи голод як зброю
«День пам’яті жертв Голодоморів»: СРСР знищував українців, використовуючи голод як зброю

Голодомор був не випадковим явищем, а цілеспрямованою політикою…

Проміняв пафосне Бордо на українське село: як спадковий аристократ обрав Одещину замість Франції
Проміняв пафосне Бордо на українське село: як спадковий аристократ обрав Одещину замість Франції

Війна не злякала його, і він продовжує створювати тут унікальне вино…

Від перших клубів до Ліги чемпіонів: як Україна увійшла до футбольної історії?
Дивовижна, дика та небезпечна: «Загублений світ» розкаже про неймовірну природу Канади
Стародавні «гобіти»: що дізнались вчені про життя мініатюрних людей через 20 років після їхнього відкриття?
Стародавні «гобіти»: що дізнались вчені про життя мініатюрних людей через 20 років після їхнього відкриття?

Нові аналізи показують, що деякі могли бути навіть меншими за 106 см…

Середньовічна загадка Черкас: коли насправді було засноване місто, і чому археологи заперечують офіційну дату?
Читати більше