Частина українського бізнесу або перемістилася, або потребує переміщення…
Минулого разу ми наводили свіжі дані опитування і розповідали, як українці ставляться до брендів, що продовжують діяльність у росії. Нині дослідницька компанія Gradus Research провела спеціальне дослідження щодо роботи бізнесу для конференції Forbes «Будуємо разом».
Половина бізнесу (51%) працює частково, тобто війна вплинула на обсяги активності, й вони ще не відновлені. 22% працюють як раніше, а 19% підприємств призупинили роботу тимчасово, але мають наміри відновити її максимально швидко. 6% опитаних навіть розпочали новий бізнес під час війни.
На думку українського бізнесу, наші компанії спроможні конкурувати на європейських ринках. Так вважає 83%, з них 46% вважають, що цілком спроможні, а 37% — що це складно, але можливо. Ми бачимо, що заряд оптимізму в українського бізнесу стосовно ЄС є, попри всі складнощі та усвідомлення бар‘єрів.
Половина респондентів (49%) очікує, що гостра фаза війни закінчиться взимку цього року, і відповідно планує відновлення активного бізнесу вже взимку поточного року.
*Опитування проведено дослідницькою компанією Gradus Research методом самозаповнення анкети у мобільному додатку. Онлайн-панель Gradus відображає структуру населення міст з кількістю мешканців понад 50 тисяч у віці 18-60 років за статтю, віком, розміром населеного пункту та регіоном. Період проведення опитування: 5-6 липня 2022 року. Розмір вибірки — 104 респонденти
Дивися також: