На українських дорогах чимало раритетних машин, яким далеко за 40…
Перед початком повномасштабного вторгнення росії, в Україні мали ввести обов’язковий техогляд усіх машин без винятку. Проте станом на 2023 рік поки зобов'язані проходити техогляд автобуси та автомобілі, які використовуються для комерційного перевезення пасажирів.
На українських дорогах чимало раритетних машин, яким далеко за 40 років. Проєк «Джедаі» свого часу поводив експеримент з вінтажним Mercedes 1976 року. Його теперішній власник Едвін їздив на ньому останні 12 років і запевняє, що добре дбав про свій ретро-автомобіль.
«У мене є щоденник тих запчастин, які я замінив і те, що ще потрібно робити, бо машина вже поважного віку і потребує особливої уваги. Наприклад, треба дивитися, щоб на кузові не з’являлася іржа. Кожен агрегат має свій строк служби», - розповів журналістам «Джедаів» Едвін Кісельов.
Едвін впевнений, що випробування під назвою техогляд його авто подолає, бо воно у належному стані і декілька років тому проводили капітальний ремонт. Проте на СТО вміють дивувати над упевнених у собі. Під час огляду механік виявив кілька вад, хоч і невеличких. Деякі несправності для водія не стали новиною, а от деякі – здивували.
Що сказали Едвіну автомайстри? І чи впевнені ви, що за потреби ваша «ластівка» пройде обов’язкову перевірку? Подробиці – у сюжеті:
Читайте також:
- Літаючі автомобілі виходять за межі фантастики: Китай планує комерційну експлуатацію вже до 2025 року
- Додаткове дзеркало, що відображає душу: незвичайні прикмети та повір’я автомобілістів з різних країн світу
- У київській майстерні створюють автомобілі-франкенштейни для ЗСУ, яких «не існує на планеті»