Переконання про перевагу деяких людей над іншими може негативно впливати на суспільство, а особливо на дітей. Це добре продемонстрував експеримент «кароокі та блакитноокі».
У 1970 році, в рамках експерименту, вчителька Джейн Еліот поділила клас на дві групи: кароокі та блакитноокі. Блакитноокі діти отримували більше підтримки та заохочення від вчителя, їх частіше хвалили і вважали розумнішими. Крім того, блакитнооким заборонялося гратися і сидіти поряд з кароокі.
Результати були шокуючі: блакитноокі діти швидко почали досягати успіхів у навчанні, тоді як кароокі стали пасти задніх. Вони почували себе ображеними та приниженими, що призводило до зниження їхньої академічної успішності. Потім Еліот поміняла дітей ролями і вчорашні блакитноокі стали гірше вчитися, а кароокі навпаки – принижували однокласників
Цей експеримент демонструє механізм утворення расизму та шовінізму, коли хтось може домінувати над кимось. Така сама ситуація і в росіян.
«Їм навіюється, що вони велика нація, що в них загадкова «руська душа», що їх ніколи не перемагали в жодній війні. Тим самим грають на їхньому его і навіюють їм, що вони можуть розпоряджатися долями інших, панувати над іншими», - розповіла психологиня та кандидатка історичних наук Олена Шершньова.
Якщо нацисти приймали дітей в гітлер-югент з 10 років, то рашисти пішли далі – ідеологічне виховання в юн-армії починається з 8! Стильна уніформа та приналежність до певного таємничого ордену виховують у підлітків егоїзм та садизм. Все те, що так необхідно в армії рф.
Більше подробиці про методи впливу на людей в росії, дивись у проєкті «Під маскою пропаганди» просто зараз:
Loading...
Читай також: