«Українські палаци. Золота доба» розкриють таємниці палаців у Жовкві та Качанівці

Українські палаци. Золота доба
«Українські палаци. Золота доба» розкриють таємниці палаців у Жовкві та Качанівці
Поширити в соціальних мережах:

Дивися 19 листопада на каналі 2+2…

На каналі 2+2 продовжується показ першого сезону історичного циклу Акіма Галімова «Українські палаци. Золота доба». Цієї неділі, 19 листопада, об 11:50 глядачі почують ще дві захопливі історії українських палаців – у Жовкві та Качанівці, а також подробиці життя їхніх власників.

Перший випуск проєкту «Українські палаци. Золота доба: палац у Качанівці», присвячений садибі у Чернігівській області, де любив зупинятися Тарас Шевченко. Найяскравіший період існування маєтку припав на середину XIX століття, коли там оселився меценат та бізнесмен Григорій Тарновський. Він був екстравагантною й заможною людиною, любив вражати своїм розкішним палацом відомих людей того часу. Понад 150 років тому у Качанівці гостював не лише Шевченко, але й Микола Гоголь, Ілля Репін, а також композитор Михайло Глінка, який написав у садибі оперу «Руслан і Людмила».

В епізоді «Українські палаци. Золота доба: палац у Жовкві» розкриють таємниці замку-палацу Станіслава Жолкєвського, видатного полководця Речі Посполитої, який виграв понад 40 битв. За всю історію нікому не вдалося взяти штурмом замок. За однією з версій, у підземеллях палацу був ув’язнений московський цар Василь Шуйський, якого полководець захопив у полон під час битви під Клушиним. Пізніше палацом володів правнук Жолкєвського – польський король Ян Собеський, який приймав у своїй резиденції Папу Римського та європейських монархів.

У рамках проєкту автори розкриють найцікавіші факти про палаци, а також за допомогою 3D реконструкції покажуть їхній первісний вигляд. 

Нагадаємо, «Українські палаци. Золота доба» – історичний документальний цикл про вісім унікальних українських палаців та їхніх власників, долі яких оповиті легендами і загадками. Щонеділі на глядачів каналу 2+2 чекає дві серії проєкту.    

Проєкт став переможцем конкурсу соціально вагомого контенту PITCH UA 3. Конкурс був організований медіаконсалтинговою компанією Media Resourсes Management (MRM) за підтримки Проєкту Transformation Communications Activity (TCA) та «Зміцнення Громадської Довіри» (UCBI), який фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і за сприяння Міністерства культури та інформаційної політики України.

Дивися також:

Поширити в соціальних мережах:

Останні новини

Модифікація зброї: українські артилеристи поєднали 30-тирічну зенітку із новими камерами нічного бачення
Модифікація зброї: українські артилеристи поєднали 30-тирічну зенітку із новими камерами нічного бачення

Тепер полювання на дрони відбувається максимально ефективно і вдень, і вночі…

Загадки аномалії Антарктики: як вони готують людство до космосу?
Загадки аномалії Антарктики: як вони готують людство до космосу?

Науковці впевнені – колонію за межами Землі можливо облаштувати вже у цьому столітті …

Повернувся до життя через 3350 років: дослідники відтворили зовнішність легендарного фараона Аменхотепа III
Перший за 20 років під українським прапором: як новітній криголам «Ноосфера» досліджує Антарктиду?
Чому грудень – найкоротший місяць за денним світлом у році?
Чому грудень – найкоротший місяць за денним світлом у році?

Це час, коли природа занурюється у стан спокою…

Українці створили нашийник-комунікатор для котів: що думають ваші улюбленці?
Українці створили нашийник-комунікатор для котів: що думають ваші улюбленці?

Це далеко не всі розробки наших співвітчизників, які вас шокують…

Читати більше