«Українські палаци. Золота доба» розкриють таємниці палаців у Жовкві та Качанівці

Українські палаци. Золота доба
«Українські палаци. Золота доба» розкриють таємниці палаців у Жовкві та Качанівці
Поширити в соціальних мережах:

Дивися 19 листопада на каналі 2+2…

На каналі 2+2 продовжується показ першого сезону історичного циклу Акіма Галімова «Українські палаци. Золота доба». Цієї неділі, 19 листопада, об 11:50 глядачі почують ще дві захопливі історії українських палаців – у Жовкві та Качанівці, а також подробиці життя їхніх власників.

Перший випуск проєкту «Українські палаци. Золота доба: палац у Качанівці», присвячений садибі у Чернігівській області, де любив зупинятися Тарас Шевченко. Найяскравіший період існування маєтку припав на середину XIX століття, коли там оселився меценат та бізнесмен Григорій Тарновський. Він був екстравагантною й заможною людиною, любив вражати своїм розкішним палацом відомих людей того часу. Понад 150 років тому у Качанівці гостював не лише Шевченко, але й Микола Гоголь, Ілля Репін, а також композитор Михайло Глінка, який написав у садибі оперу «Руслан і Людмила».

В епізоді «Українські палаци. Золота доба: палац у Жовкві» розкриють таємниці замку-палацу Станіслава Жолкєвського, видатного полководця Речі Посполитої, який виграв понад 40 битв. За всю історію нікому не вдалося взяти штурмом замок. За однією з версій, у підземеллях палацу був ув’язнений московський цар Василь Шуйський, якого полководець захопив у полон під час битви під Клушиним. Пізніше палацом володів правнук Жолкєвського – польський король Ян Собеський, який приймав у своїй резиденції Папу Римського та європейських монархів.

У рамках проєкту автори розкриють найцікавіші факти про палаци, а також за допомогою 3D реконструкції покажуть їхній первісний вигляд. 

Нагадаємо, «Українські палаци. Золота доба» – історичний документальний цикл про вісім унікальних українських палаців та їхніх власників, долі яких оповиті легендами і загадками. Щонеділі на глядачів каналу 2+2 чекає дві серії проєкту.    

Проєкт став переможцем конкурсу соціально вагомого контенту PITCH UA 3. Конкурс був організований медіаконсалтинговою компанією Media Resourсes Management (MRM) за підтримки Проєкту Transformation Communications Activity (TCA) та «Зміцнення Громадської Довіри» (UCBI), який фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і за сприяння Міністерства культури та інформаційної політики України.

Дивися також:

Поширити в соціальних мережах:

Останні новини

«Загублений світ» розповість історії українців, які, попри війну, повертаються додому
Нанотехнології у 1500-річному артефакті: «Чаша Лікурга» та інші речі з паралельної реальності
Механізм формування расизму та шовінізму: як впливає «російський комплекс переваг» на дітей?
Механізм формування расизму та шовінізму: як впливає «російський комплекс переваг» на дітей?

У 1970 році вчителька Джейн Еліот провели експеримент «кароокі та блакитноокі»…

«Я бачив смерть, чув крики дітей»: волонтер шість разів повертався до Маріуполя, щоб евакуювати людей
«Я бачив смерть, чув крики дітей»: волонтер шість разів повертався до Маріуполя, щоб евакуювати людей

Велика війна не лише зруйнувала його плани, але і й змінила життя…

Читати більше