Такою ідеєю найбільше обурилися легальні служби таксі. Вони побоюються: перевірятимуть саме офіціалів, а нелегали і далі їздитимуть непокараними.
Валерій – столичний таксист. П’ятий рік за кермом власної автівки заробляє собі на життя. Таксист не приховує: він нелегал. Замовлення отримує від диспетчерських служб, платить їм десять відсотків і виїжджати "з тіні" не збирається.
Боротися з такими, як Валерій, держава намагається вже два десятки років – посиленням штрафів і вимог до автомобіля. Не допомогло, тому вирішили завернути гайки ще.
"Виявлення в черговий раз такого порушення протягом року буде призводити або до штрафу у 170 тисяч гривень, або до конфіскації транспортного засобу", – каже начальник департаменту Міністерства інфраструктури України Віктор Сасін.
Найбільше таким новаціям обурилися легальні таксисти.
Власник служби таксі Руслан показує всі атрибути справжнього таксі: касовий апарат, таксометр та всі дозвільні документи в порядку. Проте причепитися перевіряльники можуть до будь-якої дрібниці і забрати авто. А нелегалів і далі не чіпатимуть, побоюється чоловік.
Лайфхаки: як дешево і власноруч прибрати подряпини з авто
40 млрд гривень щороку – тіньовий обіг у сфері пасажирських перевезень. Це підрахували в асоціації таксистів. І кількість нелегалів лише зростає, а з ними зростає і кількість аварій, постраждалих і жертв.
Щодня українські таксі перевозять 2 мільйони пасажирів. І у жодного з них немає стопроцентної гарантії про безпечну доставку в пункт призначення.
Асоціації та профспілки таксистів погрожують всеукраїнським страйком за спроби конфісковувати авто. Автори законопроекту переконують: ловитимуть лише перевізників без ліцензії.
Нині ринок послуг таксі регулюють виключно пасажири. Тож "шашечки чи їхати" – обирає кожен сам, власним гаманцем.
Більше новин з понеділка по п'ятницю о 18:15 у програмі Спецкор на 2+2.