Чи можна працювати на себе та отримувати багато? Так!
Наразі дедалі більше людей обирають фріланс. Подібний вид зайнятості передбачає роботу поза будь-якої організації, як правило, вдома. Професія фрілансера – це перша сходинка на шляху до створення власного бізнесу.
Виконавці шукають своїх клієнтів на спеціальних сайтах в Інтернеті. В основному це біржі фрілансу, створені для тих, хто готовий працювати віддалено і виконувати замовлення. Але як обрати сферу діяльності?
Пропонуємо добірку найбільш популярних фріланс-професій.
- Програміст
Банально, однак програмісти досі залишаються високооплачуваною віддаленої професією як в Україні, так і за кордоном. Розробники, тестери та й в цілому IT-сфера зараз цінується надзвичайно високо. Можна знайти роботу за своєю спеціальністю буквально в кілька кліків.
Європейські та американські компанії часто приходять в Україну в пошуках хороших фахівців в IT-сфері. Вам оформляють робочу візу, надають житло, і ось ви вже зможете виїхати з країни і працювати за кордоном за великі гроші.
Можливості зростання не обмежені. Чим вище досвід роботи в сфері програмування, тим більше можливостей відкривається – від роботи в крупних компаніях з підвищеною зарплатою до переїзду за кордон і роботи в Європі чи Америці.
- Дизайнер
Дизайнер – зараз також затребувана професія. Дуже багато напрямків, можливостей для заробітку і перспектив. У дизайні найкраще працює спеціалізація. Навіть в створенні сайтів є багато різних напрямків: сайти компаній, лендінги, блоги, звичайні інформаційні сайти. І в кожному знайдеться 5-10 кращих фахівців, які працюють виключно в своїй ніші.
Також можна заробляти, продаючи фотографії, створені власноруч, на спеціалізованих фотостоках.
На перших порах досить навіть навички кадрування і публікації фото. Але високооплачувана віддалена робота в Інтернеті потребує не тільки художніх здібностей. Потрібні й знання маркетингу, PR-прийомів, брендингу і т.д. Ось найпопулярніші фріланс-професії в цьому напрямку:
інформаційний, моушн, графічний, технічний і веб-дизайнери;
флешер;
візуалізатор;
ілюстратор;
баннермейкер;
геймдевелопер;
ретушер, коллажист.
- Копірайтер
Копірайтери – люди, які пишуть тексти, що продаються, на сайти компаній, в соціальні мережі, в блоги і т. д. Загалом, це люди, які своїми текстами роблять реальний бізнес для клієнтів. Дуже затребувана професія, тому що хороших копірайтерів не так вже й багато.
- Перекладач
За кордоном публікують дуже багато крутих матеріалів, які потрібні українським сайтам. Через це у хороших перекладачів, які чудово вміють працювати з текстами, багато клієнтів.
- SMM-спеціаліст
SMM – робота з соціальними мережами. За останні 3 роки в соціальні мережі прийшла величезна кількість компаній з реального бізнесу. Вони намагаються розширити свої сфери впливу і отримати клієнтів з соцмереж.
Робота в SMM – ведення акаунтів компаній і керівників. Кінцева мета – збільшення кількості клієнтів. Робиться це за допомогою постів і записів, які підвищують впізнаваність, розповідають про продукти і самої компанії, дають практичні поради