Люди всередині, ймовірно, були мертві: літак 4 години летів на автопілоті, а потім розбився об землю

Люди всередині, ймовірно, були мертві: літак 4 години летів на автопілоті, а потім розбився об землю
Поширити в соціальних мережах:

Згідно з даними чорної скриньки, сталася…

Під час звичайного польоту у 1999 році, приватний літак Learjet 35 (N47BA) з важливими пасажирами на борту втратив радіозв'язок та впав у Південній Дакоті, пише видання iflscience. Але чому ця історія залишається однією з найбільш загадкових та нерозгаданих авіаційних трагедій в історії?

В день трагедії, 25 жовтня 1999 року, Learjet 35, зареєстрований як рейс N47BA, взяв курс на Даллас, Техас, з Орландо, Флорида. Серед пасажирів були легенда PGA Пейн Стюарт, футбольний захисник Роберт Фрейлі, президент гольф-агентства Стюарта Van Arden, архітектор поля для гольфу Брюс Борланд, та пілоти Майкл Клінг і Стефані Беллегарріг.

Політ проходив як зазвичай. На висоті 7 000 метрів пілот підтвердив радіозв’язок, що вказувало на те, що все було нормально. Але через шість хвилин літак раптово змінив курс і полетів над США в напрямку Канади. Усі спроби зв’язатися з пілотами були марними, тоді на перехоплення для візуального огляду рейсу N47BA вилетів F-16, якому вдалося встановити, що Learjet 35 не мав видимих ​​пошкоджень і летів прямим курсом. Проте не вдалося побачити кабіну пілота, щоб ідентифікувати екіпаж. Як пише видання За свідченнями пілота F-16, вікна були непрозорі, ніби вкриті конденсатом або льодом.

Приблизно через чотири години літак вичерпав своє пальне і стрімко почав падати по спіралі. Очевидці відзначили, що Learjet 35 повністю вийшов з-під контролю і мчав до землі маже на надзвуковій швидкості. Він впав у Південній Дакоті, залишивши величезний кратер.

Що сталося?

Згідно з даними чорної скриньки, у кабіні сталася розгерметизація. Незрозуміло, чому і як швидко це сталося, але екіпажу не вдалося отримати додатковий кисень у достатній кількості.

Як при поступовому, так і при швидкому падінні тиску, люди в літаку відчувають когнітивні порушення та втрату свідомості, оскільки кисень у салоні зменшується, що, ймовірно, призвело до непрацездатності пілотів у цьому випадку.

Літак Learjet 35 перейшов у режим автопілот і продовжував політ без контролю з непритомними або мертвими пасажирами на борту впродовж майже чотирьох годин.

Читай також:

Поширити в соціальних мережах:

Останні новини

Кіно-міфи та реальність: чому сцени з дефібриляторами не відповідають реальності?
Історія Альберта Стівенса: найрадіоактивніша людина в історії, яка дивом вижила і прожила 79 років
Чудовисько з Антарктичних вод: істота, завбільшки з вантажівку, яку виловили рибалки – Кракен з легенд?
Життя в Північній Кореї: міфи російської пропаганди і правда про тортури, голод та експерименти над людьми
В Тихому океані, на глибині 4500 метрів, знайшли понад 100 нових видів раніше невідомих науці тварин
Читати більше