Гравець київського «Динамо» Денис Бойко доєднався до проєкту «Спортивний фронт»

Гравець київського «Динамо» Денис Бойко доєднався до проєкту «Спортивний фронт»
Поширити в соціальних мережах:

Денис став 11 амбасадором масштабної комунікаційної кампанії…

Проєкт ініціювала група 1+1 media та реалізовує його від початку повномасштабної війни.

30 травня, у мережі стало доступне нове відео, розроблене командою 1+1 media в межах проєкту «Спортивний фронт». Героєм тематичного ролика, що закликає блокувати російських та білоруських спортсменів на міжнародній арені, став гравець ФК «Динамо» Київ — Денис Бойко. 

У відео Денис з’явився на легендарному стадіоні імені Валерія Лобановського — домашній арені «Динамо», яка свого часу не лише приймала великі спортивні події, але й була знаковим місцем під час Революції гідності. 

Футболіст закликав і надалі тиснути на спортивну спільноту, аби більше не бачити у великому спорті представників країн-терористів. До того ж пригадав Євро-2012 та розповів про кардинальні зміни в житті українців, зокрема спортсменів, спричинені вторгненням рф. 

«2012 рік. Україна приймає футбольний Євро. І зустрічає уболівальників з усього світу на найбільших спортивних аренах країни. 2023 рік. Уже рік триває повномасштабна війна. Україна бореться на передовій, на міжнародній арені та на спортивному фронті. Українські футбольні клуби проводять благодійні турніри по всьому світу і збирають кошти на розв’язання гуманітарних проблем.  Футболісти виходять на поле, тримаючи за руки дітей-сиріт, які втратили батьків у найгарячіших точках. А з трибун їх підтримують українські переселенці, яким довелося покинути дім через російську агресію. У той самий час російські та білоруські спортсмени продовжують здобувати нагороди, пропагуючи вбивства мирних українців», — зазначив Денис Бойко, гравець ФК «Динамо» Київ. 

Відеоролик доступний до перегляду та поширення у соціальних мережах групи 1+1 media, YouTube-каналах 1+1 та ТСН. Також соціальна кампанія транслюється в межах телемарафону «Єдині новини». 

Серед майданчиків 1+1 media, які залучені до проєкту — «Сніданок з 1+1», «Профутбол Digital», FootballHub, «Про спорт», ТСН.ua, УНІАН, Главред, офіційний сайт телеканалу 1+1 та багато інших ресурсів. Ініціатива реалізується медіагрупою за підтримки Міністерства закордонних справ України, а також видання Tribuna.com. 

Нагадаємо, що нещодавно стало відомо, що проєкт «Спортивний фронт» отримав нагороду у Конкурсі маркетингових ініціатив X-RAY. Масштабна соціальна ініціатива здобула першість у категорії «Кампанія за участі інфлюенсера». Загалом у номінації було представлено 6 кейсів від провідних українських компаній. 

Сайт проєкту: sportfront.1plus1.ua 

Читай також:

Поширити в соціальних мережах:

Останні новини

Проміняв пафосне Бордо на українське село: як спадковий аристократ обрав Одещину замість Франції
Проміняв пафосне Бордо на українське село: як спадковий аристократ обрав Одещину замість Франції

Війна не злякала його, і він продовжує створювати тут унікальне вино…

Від перших клубів до Ліги чемпіонів: як Україна увійшла до футбольної історії?
Дивовижна, дика та небезпечна: «Загублений світ» розкаже про неймовірну природу Канади
Стародавні «гобіти»: що дізнались вчені про життя мініатюрних людей через 20 років після їхнього відкриття?
Стародавні «гобіти»: що дізнались вчені про життя мініатюрних людей через 20 років після їхнього відкриття?

Нові аналізи показують, що деякі могли бути навіть меншими за 106 см…

Середньовічна загадка Черкас: коли насправді було засноване місто, і чому археологи заперечують офіційну дату?
Перший політ людини в небі: як двоє французів у 1783 році на повітряній кулі поклали початок ери авіації?
Читати більше