Іноземні порти один за одним почали відмовлятися обслуговувати російських кораблів.
Російські капітани рибальських судів завжди прагнули потрапити до Балтійського моря. Однак їхали вони туди не в гонитві за кращим уловом, а щоб відремонтувати та модернізувати свої судна. В основному робили вони це в Норвегії, Фінляндії, Польщі та країнах Балтії.
«У цих країнах якість ремонту набагато вища. Там оригінальні запчастини, нормальні двигуни, олії, фарби», - каже капітан першого рангу запасу Андрій Риженко
Проте, з повномасштабним вторгненням росії в Україну, путін позбавив рибалок можливості проводити ремонтні роботи на Заході. Іноземні порти один за одним почали відмовлятися обслуговувати російські судна. І тут не тільки про чергові санкції – вони просто не хочуть мати нічого спільного з росією.
«На ремонт всіх суден державної та приватної власності росії було накладено заборону. Тобто кораблі під прапором рф чи з російською реєстрацією до обслуговування та ремонту в країнах Європи не приймаються. Крапка!» – підсумував Андрій Риженко.
Рибний промисел рпосії опинився під загрозою. Вже цієї зими росіяни можуть залишитися без улюбленої горбуші та лосося. А далі лише гірше…
Подробиці – у сюжеті:
Читайте також:
- ППО NASAMS: переваги норвезьких зенітно-ракетних комплексів, які США закуповують для України
- 62 медалі і друге загальнокомандне місце: українці показали відмінний результат на Європейських університетських іграх
- Кривава операція Сталіна: за яку примху диктатора СРСР майже мільйон людей поклали свої життя