Заводська чи гаражна фарба: як не стати жертвою неякісного ремонту?

ДЖЕДАІ
Заводська чи гаражна фарба: як не стати жертвою неякісного ремонту?
Поширити в соціальних мережах:

Фарбування автомобіля – це не завжди погано, але важливо знати, як…

В Україні побутує думка, що фарбоване авто автоматично стає менш привабливим. Проте насправді оновлення лакофарбового покриття – це не обов'язково погано, особливо якщо робота виконана досвідченим майстром із дотриманням усіх технологій.

Часто говорять, що фарбування, виконане в гаражі або на станції техобслуговування, протримається лише п’ять років. Насправді ж термін служби нового покриття залежить від багатьох чинників: від стану деталей, які фарбуються, до якості роботи майстра. Але що саме може ховатися під свіжою, блискучою фарбою?

Шпаклівка – королева ремонту

Одним із найпоширеніших методів підготовки поверхні перед фарбуванням є використання шпаклівки. Вона дозволяє майстрам досягати ідеальної форми деталей. Однак надто товстий шар шпаклівки може спричинити тріщини на лакофарбовому покритті або навіть його деформацію. А це вже вимагає нових ремонтів.

«Все-таки треба мати совість і не наносити шпаклівку шаром у два пальці. Зараз ми працюємо над автомобілем після інших майстрів: спиляли стару шпаклівку, вирівняли і відновлюємо значно тоншим шаром», - розповів власник автомалярні «Дядя Фара».

Як перевірити товщину фарби

Якщо вас цікавить, чи була ваша машина перефарбована і наскільки якісно це зроблено, найкращим помічником стане товщиномір. Цей спеціальний прилад вимірює товщину лакофарбового покриття. Навіть на заводських авто товщина фарби може відрізнятися на різних частинах кузова. Наприклад, на даху норма становить від 80 до 160 мікронів, і різниця в 30-40 мікронів – це звичайне явище. Однак значна різниця на крилах чи дверях може свідчити про часткове фарбування.

Чи варто перефарбовувати весь автомобіль?

Якщо ваше авто постраждало в легкій ДТП, має подряпини або вм’ятини, то немає необхідності фарбувати весь автомобіль.

«Локальне фарбування однієї, двох чи трьох деталей цілком достатньо, – розповів власник автомалярні «Дядя Фара». – Повне фарбування найчастіше проводять реставратори або власники, які бажають кардинально змінити вигляд свого автомобіля».

Варто врахувати, що повне фарбування – це не лише процес нанесення нового покриття. Для цієї процедури потрібні роботи зі збору та розбору автомобіля, нерідко із заміною численних пістонів і гумових ущільнювачів. Такий ремонт може коштувати кілька сотень доларів лише на придбання необхідних матеріалів.

Фарбування автомобіля – це не завжди погано, але важливо знати, як перевірити якість виконаної роботи. І більш детально про це розповіли в проєкті «ДжеДАІ» на на YouTube:

Читай також:

Поширити в соціальних мережах:

Останні новини

Європейське минуле Донецька: ким був британський засновник міста, який змінив історію Донбасу
Європейське минуле Донецька: ким був британський засновник міста, який змінив історію Донбасу

Унікальні документи про нього і історію нашого міста зберігає архів Уельсу…

Загадковий диск під льодом Антарктиди: магнітна аномалія, яка ледь не знищила супутники НАСА
Загадковий диск під льодом Антарктиди: магнітна аномалія, яка ледь не знищила супутники НАСА

Це сталося в регіоні, де раніше вже зникло кілька десятків супутників…

Заморожена людина з печери: тіло з Аппалачської стежки ідентифікували через 47 років завдяки сучасним технологіям
Мумія з Альп подорожувала в часі? Знайденні артефакти з муміфікованим тілом чоловіка шокували вчених
Забутий світ плейстоценової епохи: чим харчувалися і як полювали люди 13 000 років тому?
Забутий світ плейстоценової епохи: чим харчувалися і як полювали люди 13 000 років тому?

Важливим відкриттям є сліди тваринних білків, знайдені на інструментах…

Отруєні окупанти: українські дівчата-спецагентки принесли смертоносну вечерю, вбивши 24 солдати
Читати більше