У жовтні програма встановила свій історичний рекорд по цільовій аудиторії!
Згідно з результатами телевізійних вимірювань, інформаційно-розважальна програма ДЖЕДАІ на каналі 2+2 вже третій місяць показує впевнене зростання показників телеперегляду за комерційною аудиторією (18-54, 50к+) та цільовою аудиторією каналу 2+2 (Чоловіки, 18-54). Так, у жовтні ДЖЕДАІ встановили свій історичний рекорд по цільовій аудиторії: частка програми сягнула 7,4% (Чоловіки 18-54) та 4,1% (18-54, 50к+).
Місячні показники телевізійних вимірювань по аудиторіях 18-54, 50к+ та Чоловіки 18-54
"Впродовж останнього року у проекті відбувся ряд важливих трансформацій: ми переїхали у нову технологічну студію, змінили дизайн та візуальне оформлення ефіру, а також розпочали формування мережі регіональних корпунктів. Сподіваємося, що високі показники рейтингів свідчать про позитивне сприйняття цих змін нашими телеглядачами", – коментує керівник проекту ДЖЕДАІ Максим Сухенко.
Досягнення програми ДЖЕДАІ спостерігається на тлі загального росту показників телеперегляду інформаційного блоку каналу 2+2. Раніше ми повідомляли про встановлення історичного рекорду новинами Спецкор на 2+2.
Нагадаємо, ДЖЕДАІ – це видовищна та динамічна інформаційно-розважальна програма без політики та економіки, яка показує глядачам телеканалу 2+2 найяскравіші події дня: техногенні катастрофи, кричущі кримінальні розбірки, неймовірні дорожні пригоди та відео, які шокують світ.
Більше цікавого дивіться у ДжеДАІ на 2+2 та підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook.