Чому ми платимо за світлофори шалені гроші, а їх все ще не вистачає на українських дорогах

ДЖЕДАІ
Поширити в соціальних мережах:

Перейти дорогу та вижити! Для більшості українців ця гра – сумна реальність. Чому світлофори для українських доріг небувала розкіш, і чому ми платимо за них шалені гроші – розбиралися ДЖЕДАІ.

Нині у столиці на черзі встановлення трьохсот світлофорів. А з початку року, прозвітували чиновники, поставили аж ТРИ!

– Скільки використано грошей, якщо це три світлофорних об’єкти? – Було 6,3 мільйони і вони освоєні. Частково на проектування, частково на цих три світлофори.

Невже один світлофор обійшовся столиці у понад два мільйони гривень?! Ми поспілкувалися з директором компанії, що їх встановлює. Він каже скільки офіційно коштує найдорожчий такий пристрій.

Проектування я знаю, що у Києві коштує десь 90 тисяч за об’єкт, потім ідуть труби, кабелі, світлофори і виходить сума десь один і вісім мільйонів.

Павло Жабіцький, експерт з дорожнього руху

Киянка Людмила вже третій рік не може домогтися встановлення світлофора на проспекті Академіка Єфремова у Києві.

Там є супермаркет, школа, дуже мене це питання турбує, тому що учні зранку та в обідній час перебігають цю дорогу. Більш того, дорога знаходиться під наклоном.

Людмила Косинська, жителька м.Київ

Щомісяця там збивають людей. Але попри це, чиновники продовжують годувати обіцянками.

Ніхто не хоче допомагати у цьому питанні. Починається переписка, відписка і тому подібне.

Людмила Косинська, жителька м.Київ

Сувора правда про таксі: чи реально викликати перевізника з ліцензією та гарантією безпеки 

У жодному документі не прописано, скільки світлофорів мають встановити за рік. При цьому, регулярно освоюють всі гроші на їхнє встановлення. Люди ж продовжують ходити смертельно небезпечними зебрами через шість смуг. Експерти кажуть, європейців такі переходи жахають.

Зебра в Германии вообще не возможна. Зебра – нерегулируемый пешеходный переход. Можно делать только, где одна полоса и зона ограничения скорости до 30 км в час.

Дмитро Беспалов, урбаніст

Чи пам'ятають водії про "зимову швидкість" і чи контролюють її дотримання патрульні 

В Україні ж, здається, безпека на дорогах нікого не цікавить. Тут на шість мільйонів встановлюють аж три світлофори у величезному мегаполісі. Та більшість з них вибили звичайні містяни.

Більше дивіться у ДжеДАІ на 2+2 та підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook. 

Поширити в соціальних мережах:

Останні новини

Солідарність Тайваню в українській боротьбі: історія самопожертви добровольця Джонатана Ценга
«В хату корабель приплив»: масштаби руйнувань та відновлення після підриву росіянами Каховської ГЕС
«В хату корабель приплив»: масштаби руйнувань та відновлення після підриву росіянами Каховської ГЕС

Рф ще й щільно обстрілювала затоплені території, аби завадити евакуації...

Телеканал 2+2 транслюватиме матч «Дніпро-1» проти «Динамо»
Міф про мову: росія йшла в Україну «захищати» російську мову, а натомість знищила її
Міф про мову: росія йшла в Україну «захищати» російську мову, а натомість знищила її

Сьогодні лише 3% українців підтримує статус російської мови як другої офіційної…

Археологи розкопали 2100-річну могилу жінки, яку поховали на бронзовому ліжку і в золотому лавровому вінку
ДніпроГЕС у 1941 році підірвали не нацисти, а радянська влада: правда про трагедію, яка забрала сотні тисяч життів
Читати більше