Сувора правда про таксі: чи реально викликати перевізника з ліцензією та гарантією безпеки

ДЖЕДАІ
Поширити в соціальних мережах:

Таксі без ліцензії, без документів та без жодних гарантій вашої безпеки. Така загальна картина українського ринку таксомоторних перевезень. Лише 5% його учасників відповідають встановленим нормам.

Гарантії, що до вас приїде саме таксі – менші, ніж 50/50. Швидше за все, на місце примчить звичайне авто, можливо, навіть із шашечками, але без дозвільних документів для перевезення пасажирів. До місця вас, звичайно, довезуть, але під час поїздки керманич не відповідає ні за що.

Це – сумна реальність постійних рейдів проти нелегальних таксистів. Черговий розпочався сьогодні.

Якщо ваш автомобіль використовується, як авто з надання послуг для перевезення пасажирів, згідно статті 35 він повинен проходити техогляд обов’язковий. Ви знаєте про це?

Керманичі навіть гадки не мають, які документи мусять возити з собою. 

Нє, я про техогляд вообще тільки узнав. Я чув, но я розраховував що це не мене касається.

Водій таксі

Та це зрештою й не дивно, з огляду на те, як таксистів беруть на роботу.

Дивляться мої документи: ага, техпаспорт є, права є, машина є – будь ласка, програму закачали мені – їзжайте.

Водій таксі

Окрема історія з тими, хто їздить на орендованих авто, або по довіреності. Їхні казочки, що всі документи у власника, інспектори вже знають на пам'ять.

Якщо я є власником транспортного засобу, і на ньому надаю послуги з перевезення пасажирів, то має бути оформлена ліцензія. Якщо не є ліцензіатом, тоді штраф у розмірі 17 тисяч гривень, на другий раз – штрафмайданчик.

Максим Шум, старший інспектор ДСУ з безпеки на транспорті

Чи пам'ятають водії про "зимову швидкість" і чи контролюють її дотримання патрульні 

Дуже маленька кількість отримала ліцензії і мала кількість зареєстрованих засобів. Тобто цей ринок по різних оцінках від 85 до 95 відсотків знаходиться в тіні.

Михайло Ноняк, голова ДСУ з безпеки на транспорті

Сплатити 1841 гривню і отримати вічне право бути таксистом не хоче ніхто. Щоб було зрозуміло: ліцензію мають лише 10 тисяч водіїв, при тому, що нелегалів – 200 тисяч. І що найгірше – ситуація влаштовує самих пасажирів.

У кожного професійного таксиста мають бути права, техпаспорт, ліцензія на перевезення пасажирів, свідоцтво про проходження техогляду, медична картка та свідоцтво про оформлення суб’єкта господарської діяльності.

Так має бути. Але скажіть чесно – ви запитаєте ці документи у перевізника, який приїде по вас сьогодні?

Більше цікавого дивіться у ДжеДАІ на 2+2 та підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook. 

Поширити в соціальних мережах:

Останні новини

«День пам’яті жертв Голодоморів»: СРСР знищував українців, використовуючи голод як зброю
«День пам’яті жертв Голодоморів»: СРСР знищував українців, використовуючи голод як зброю

Голодомор був не випадковим явищем, а цілеспрямованою політикою…

Проміняв пафосне Бордо на українське село: як спадковий аристократ обрав Одещину замість Франції
Проміняв пафосне Бордо на українське село: як спадковий аристократ обрав Одещину замість Франції

Війна не злякала його, і він продовжує створювати тут унікальне вино…

Від перших клубів до Ліги чемпіонів: як Україна увійшла до футбольної історії?
Дивовижна, дика та небезпечна: «Загублений світ» розкаже про неймовірну природу Канади
Стародавні «гобіти»: що дізнались вчені про життя мініатюрних людей через 20 років після їхнього відкриття?
Стародавні «гобіти»: що дізнались вчені про життя мініатюрних людей через 20 років після їхнього відкриття?

Нові аналізи показують, що деякі могли бути навіть меншими за 106 см…

Середньовічна загадка Черкас: коли насправді було засноване місто, і чому археологи заперечують офіційну дату?
Читати більше