Ruslan Baginskiy – український бренд, що став світовою сенсацією.
Його історія — це класичний приклад того, як пристрасть, ризик і трохи везіння можуть перетворити $200 на імперію, про яку пишуть Vogue та The New York Times.
Хто б міг подумати, що всесвітньо відомий дизайнер головних уборів Руслан Багінський – не має фахової освіти? Хлопець, якого виховувала бабуся у звичайній львівській родині, поки батьки були на заробітках, закінчив географічний факультет. Але справжня пристрасть кликала не до карт, а до моди.
Ще на другому курсі він почав працювати стилістом і звернув увагу на прогалину: у сучасній фешн-індустрії майже зникли головні убори. Руслан загорівся ідеєю відродити культуру носіння капелюхів, яка процвітала з епохи Ренесансу. Але тут виникла проблема: ремесло виготовлення капелюхів було майже втрачене. Самоосвіта, експерименти та пошуки старого львівського ательє, де ще пам’ятали автентичні техніки, стали першими кроками.
Все змінила зустріч з Петром Ясінським. Хлопці вирішили ризикнути і створити власний бренд, якому цього року виповнилося вже 10 років. У кишені тоді в них було лише $200 доларів, подарованих бабусею Руслана.

Спершу їм катастрофічно бракувало матеріалів, а для перших колекцій навіть довелося збирати пір'я в угорському зоопарку. В певний момент підприємці-початківці були на межі провалу, але саме тоді капелюхи раптом знову увійшли в моду.
Відсутність бюджету як найкращий PR-план
Перший шоу-рум у Києві, відкритий на перші зароблені гроші, не приніс очікуваного успіху. Для збільшення продажів потрібна була потужна реклама, а коштів на неї не було. Петро Ясінський взяв на себе місію, яка увійшла в історію фешн-маркетингу: він кілька діб поспіль розсилав пропозиції у соцмережах. Він «атакував» топ-моделей, редакторів глянцю та світових стилістів. І це спрацювало!
«Першою із світових зірок була Белла Хадід», – згадує Руслан Багінський.
Саме американська супермодель Белла Хадід стала «золотим ключем» до світової популярності українського бренду. Вона одягла аксесуар від Ruslan Baginskiy, виставивши з ним фото в Instagram, і кашкети з вишитими літерами RB стали об'єктом бажання мільйонів. Руслан тоді надіслав їй аж півсотні головних уборів.
«Це велика коробка і вона вдягнула тільки один капелюх» – розповів Багінський.
Мадонна, Vogue і світове визнання

Після Хадід капелюхи Ruslan Baginskiy почали носити Памела Андерсон, Майлі Сайрус, Лілі Колінз та Шерон Стоун. Але найбільш резонансною, безумовно, стала поява поп-королеви Мадонни в капелюсі від українського бренду в її турі і на сторінках Vogue Італія.
«Потрібно було зробити спеціальні капелюхи для її туру і для Vogue Італія. Ми зробили близько 15 штук і відправили до неї особисто асистента, щоб він швидко їх доставив, бо дедлайн був дуже стиснений – лише два дні», - Руслан Багінський.
Сьогодні аксесуари від українського дизайнера продаються у сотнях магазинів та на майданчику найбільшого онлайн-ритейлера Net-a-Porter. Про його успіх пишуть британський Vogue, американський Forbes та The New York Times.
Історія Руслана Багінського – це доказ того, що український талант, заснований лише на $200 доларах і нестримній вірі, здатен підкорити світову фешн-індустрію, повернувши капелюхи на їхнє законне місце – на голови найвідоміших людей планети.
Дивись формули успіху найвідоміших світових брендів таких як, наприклад, Ford та Louis Vuitton в проєкті «Загублений світ» просто зараз:
Не пропусти! Щопонеділка нові випуски інформаційно-пізнавальної програми «Загублений світ», що занурюватимуть кожного у захопливі історії, неймовірні відкриття та таємниці, які формують наш світ. Дивись прем’єру о 17:15 на телеканалі 2+2!
Читай також: