90 днів на рік кожен індіанець працював на будівництві доріг…
Велика кількість сучасних магістралей в Західній Європі побудована на основі давньоримських шляхів. Схожа історія й у південноамериканських доріг. Довжелезні шляхи через Анди вздовж континенту прокладали індіанці з племені інків. Якщо перекласти відрізок так званої «королівської дороги» з Південної Америки на мапу Старого світу, то дорога може з’єднати Атлантику та Сибір.
Ширина інкських доріг залежала від типу місцевості: у горах шляхи могли бути зовсім вузькими, в той час як на рівнині розширялися від 7 до 20 метрів. 90 днів на рік кожен індіанець мав відпрацювати трудову повинність на будівництві доріг і мостів. Псування каралося смертю, адже дороги тоді вважалися священними.
Проте така повинність стала роковою для стародавньої цивілізації. Саме цими дорогами іспанські конкістадори дійшли до міст інків і загарбали країну індіанців. Навіщо будівельникам доріг видавали листя коки та пиво? Хто вважав дороги інків кращими за європейські? Більше про стародавні споруди інків – дивись у сюжеті «Загубленого світу»:
Дивись також:
- У Ісуса Христа був брат-близнюк: вчені розтлумачили стародавні рукописи з Єгипту
- Шокуюча знахідка: у Тибеті виявили мумію людини-амфібії ВІДЕО
- Італійський потяг заїхав в тунель і зник: його пасажирів знайшли аж у Мексиці
Не пропусти програму «Загублений світ» в ефірі телеканалу 2+2 з понеділка по четвер, о 16:50!