Продовжуючи відвідування сайту, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie і Політикою конфіденційності
У чому проблема українського Автодору та як за кордоном ремонтують дороги 2018-12-05

У чому проблема українського Автодору та як за кордоном ремонтують дороги

Понеділок - пя'тниця
18 15
Спецкор
Поширити в соціальних мережах:

У чому проблема українського Автодору та як це працює за кордоном, досліджував Спецкор на 2+2.

В Україні ми щодня нарікаємо на відсутність нормальних автошляхів. Урядовці, своєю чергою, скаржаться на тотальний брак коштів. Водночас, пальне, у вартість якого закладений збір саме на ремонт та будівництво доріг, і далі дорожчає.

Запроваджена міністерська програма ніби й почала працювати, однак дороги чомусь відновлюють одні й ті самі, по кілька разів на рік.

Новітні технології будівництва українських доріг аж надто суворі – дощ, сніг чи люті морози нашим автодорівцям не перепона. Вони не дуже вміють, але вперто й наполегливо кладуть асфальт за будь-яких екстремальних умов. Тому шлях, який ремонтували буквально місяць тому, схожий на пральну дошку. Щоправда, діряву. Але так, виявляється, не в усьому світі.

Мешканці Туреччини кажуть: як тільки на дорозі з’являється яма, її намагаються якомога швидше відремонтувати. Однак, дороги тут навчилися будувати так, щоб ремонтувати не доводилося взагалі, – в Туреччині жодна з доріг не оновлювалася протягом десяти років. Лише в Туреччині працює майже 2 тисячі робітників, іще 6 тисяч – за її межами. Вони будують шляхи від Молдови до Арабських Еміратів. Зараз компанія працює над дев’ятьма проектами, а це 520 кілометрів дороги і понад 250 млн доларів. Та найголовніше, кажуть, це чотити тисячі одиниці найсучаснішої техніки.

Спецкор дізнався, чому люди нехтують правилами безпеки біля залізниць

Саме турецький підрядник будував автошляхи Київ-Чоп та Київ-Одеса. Ці траси трохи трималися, але тепер їх латають ледь не щороку. Виявляється, ані новітні технології, ані надсучасне обладнання для українських реалій – не гарантія.

В Україні оголосили масштабну програму ремонту доріг. На реконструкцію цьогоріч виділили рекордні 44 мільярди гривень. Майже півтора мільярда закатані у новеньку дорогу, якою так пишається уряд і врочисто відкривав особисто Президент – 100 кілометрів траси Харків-Охтирка. Зараз вона справді схожа на зразкову.

Та чи навчилися в нас будувати якісно і як довго протримається цей автошлях під натиском фур, ми зможемо оцінити за кілька років. А можливо, вже цієї весни.

Більше новин з понеділка по п'ятницю о 18:15 у програмі Спецкор на 2+2. 




Поширити в соціальних мережах:
Завантаження...

Останні новини

Богдан Юсипчук розіграв актора серіалу «Ментівські війни. Харків»
Богдан Юсипчук розіграв актора серіалу «Ментівські війни. Харків»

Сергій Лістунов був неабияк здивований!

«Останній» шанс для нерозмитнених авто: Коли чекати штрафів?
«Останній» шанс для нерозмитнених авто: Коли чекати штрафів?

Нові умови для власників машин з європейськими номерами.

Найкращі цитати із серіалу «Ментівські війни. Харків»
Найкращі цитати із серіалу «Ментівські війни. Харків»

Всі фанати детективної історії насолоджуються не тільки захопливим сюжетом, але й діалогами.

Які обстеження варто проходити регулярно: Поради Кондрашова Станіслава Дмитровича
Які обстеження варто проходити регулярно: Поради Кондрашова Станіслава Дмитровича

Дізнайтеся, як потурбуватися про своє здоров’я.

Ну нарешті: Вчені створили ліки від самотності
Офіційно: Стало відомо, коли відбудеться наступний бій Усика
Офіційно: Стало відомо, коли відбудеться наступний бій Усика

Дізнайтеся точну дату та місце проведення дебютного для Олександра Усика поєдинку в суперважкій вазі.

Читати більше