Спецкор дізнався, як в Туреччині контролюють безпеку на дорогах

Спецкор
Поширити в соціальних мережах:

Із-за моря буквально щойно повернувся Спецкор, який дізнався, як там контролюють безпеку на дорогах, і готовий поділитися своїми враженнями!

Туреччина – країна, з якою нас розділяє Чорне море і технологічна прірва майже у десять років. На українські дороги повернулися радари. Саме такі були на озброєнні тодішніх ДАІвцв кілька роки тому. І доки в Україні вчергове лише намагаються впровадити швидкісний контроль, в Туреччині ця система працює вже 10 років. 

Отакими радарами буквально пронизане усе місто, тут навіть вказаний ліміт швидкості. Якщо ж водій його перевищує, він автоматично отримує лист зі штрафом. Система сама зафіксує перевищення швидкості й разом із фото-доказом надішле на адресу порушника квитанцію про штраф. Громадянам, які сплачують його упродовж двох тижнів, стягнення коштує на чверть дешевше.

В Туреччині, де мешканців удвічі більше, ніж у нас, наразі задіяні 450 патрульних авто, обладнаних радарами. В Україні приладів контролю швидкості сьогодні лише 25. Як і у сусідів, у нас використовуватимуть їх на найнебезпечніших ділянках доріг та у місцях із щільнішим трафіком. 

З Байконуру невдало стартувала російська ракета із астронавтами на борту

До кінця поточного тижня наші патрульні лише попереджають водіїв. Та вже з вівторка, 16-го жовтня, порушників будуть штрафувати. Мінімальне фінансове покарання за перевищення швидкості в Україні – 255 гривень. У Туреччині – 235, але тамтешніх  лір. А це близько 1000 гривень. Натомість, найбільший штраф там – за перевантаження великогабаритного транспорту. 2700 лір, або понад 12 тисяч, якщо українськими грішми. Можливо, саме завдяки таким драконівським штрафам турецькі дороги не схожі на решето і, відповідно, не потребують щорічного ремонту. 

Водночас, "відмазатися" на місці, або, простіше кажучи, дати поліцейському хабар для водіїв на турецьких дорогах геть не варіант. Українські поліцейські теж запевняють, що будь-яке ручне втручання в пам'ять Трукамів неможливе!

Наступний крок в Україні – оснащення поліцейських автомобілів стаціонарними приладами фіксації порушень. Мрія: запуск цілковито автономної системи, по всій країні.

Та навіть наш південний сусід на ниві тотального контролю за безпекою на дорогах – не законодавець моди. Турецькі копи активно переймають кращий світовий досвід. І лише пристосовують його до власних потреб. Наприклад, на дорожніх електронних табло по всій Туреччині неодмінно є інформація про ремонти, затори та навіть погоду. Тамтешні дорожники запевняють: це лише початок.

Більше новин з понеділка по п'ятницю о 18:15 у програмі Спецкор на 2+2. 




Поширити в соціальних мережах:

Останні новини

Солідарність Тайваню в українській боротьбі: історія самопожертви добровольця Джонатана Ценга
«В хату корабель приплив»: масштаби руйнувань та відновлення після підриву росіянами Каховської ГЕС
«В хату корабель приплив»: масштаби руйнувань та відновлення після підриву росіянами Каховської ГЕС

Рф ще й щільно обстрілювала затоплені території, аби завадити евакуації...

Телеканал 2+2 транслюватиме матч «Дніпро-1» проти «Динамо»
Міф про мову: росія йшла в Україну «захищати» російську мову, а натомість знищила її
Міф про мову: росія йшла в Україну «захищати» російську мову, а натомість знищила її

Сьогодні лише 3% українців підтримує статус російської мови як другої офіційної…

Археологи розкопали 2100-річну могилу жінки, яку поховали на бронзовому ліжку і в золотому лавровому вінку
Читати більше