Відомий факт, що коли конструювали АН-225 «Мрія», створили два зразки…
Державне підприємство «Антонов» повідомило про початок конструкторських робіт з відновлення легенди світової авіації АН-225 «Мрія». Відомий факт, що коли конструювали цю пташку, створили два зразки. Щоправда, інший зразок був недобудований і саме за його допомогою відновлюватимуть розбитий росіянами український літак. До недобудованого володаря неба додадуть уцілілі частини АН-225. Застарілі внутрішні складові також змінять, як і двигун Д18, який ускладнював процес прогріву на 4 хвилини. Варто зазначити, що це досить довго у нинішній авіації.
«В аеропортах, які завантажені, звичайно, це створює для інших літаків невелике напруження. Зазвичай зліт з однієї лінії максимум з інтервалом в одну хвилину йде. А ще після нашого турбулентного сліду, за всіма правилами, потрібно чекати ще майже три хвилини», - розповів головний пілот АН-225 «Мрія» Дмитро Антонов.
Цікаво, що лише на прогріві «Мрія» палила близько 1200 тон палива. Сучасні двигуни допоможуть як прискорити момент прогріву, так і економніше використовувати паливо. Це далеко не всі нововведення, які будуть у відновленій українській «Мрії». Єдине, що міняти не стануть точно – зовнішній вигляд літака.
Робота над гордістю авіації йде у секретному місці, але експерти у цій сфері вже зробили свої припущення.
«На сьогоднішній день є хаб для обслуговування літаків на кшталт АН. Тобто, якщо розглядатиметься можливість побудови такого роду літака, то, швидше за все, це може бути в Німеччині», - каже авіаційний експерт та менеджер авіаційного сектору Богдан Долінцев.
Подробиці – у сюжеті:
Читайте також: