Дорожні роботи були виконані на 80%, а будівництво штучних споруд – на 60%. Але…
Житомирська об'їзна – частина стратегічної траси Київ-Чоп. 20 червня 2020 року китайські підрядники повинні були збудувати нову дорогу з ідеальним бетонним покриттям. За їхніми словами, дорожні роботи були виконані на 80%, а будівництво штучних споруд – на 60%. Але незважаючи на це, організація порушила всі терміни і Укравтодор розірвав з нею усі домовленості. А незалежна експертиза показала, що робили все з грубими порушеннями і дорога вже розсипається. Тепер китайсько-українську суперечку вирішують у міжнародному арбітражному суді.
Скільки коштували Україні китайські дорожні роботи і скільки тепер потрібно грошей на те, аби переробити усе? Подробиці – дивись у сюжеті проекту «ДжеДАІ»:
Дивись також:
- Кримінальний хайп на Porsche: скандальна блогерка зафільмувала, як її приятель збив людину
- Найгірша дорога Львова: куди у місті Лева краще не заїжджати на легковому авто?
- Платний в’їзд до центру Києва: чи можуть кияни бути, як лондонці?
Більше автоновин дивись у проєкті «ДжеДАІ» з понеділка по п’ятницю, о 18:50, на телеканалі 2+2!
Автор сюжету: Максим Хотіленко