Продовжуючи відвідування сайту, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie і Політикою конфіденційності
Як працює фотофіксація порушень правил дорожнього руху в Європі 2018-10-09

Як працює фотофіксація порушень правил дорожнього руху в Європі

Будні
18 50
ДЖЕДАІ
Поширити в соціальних мережах:

Їздити під прицілом камер спостереження – нормальна європейська практика, що діє там десятиліттями!

У більшості країн штраф за перевищення швидкості надходить листом саме після фото- чи відеофіксації порушення. Утім, є і такі держави, де правоохоронці із радарами ховаються, де заманеться і мають на те цілком законне право.

У Білорусі система фото та відеофіксації працює з 2011-го року. Це й стаціонарні, й мобільні пристрої вимірювання швидкості. Держава домовилася з іноземним інвестором, який встановив камери та отримує тепер свою частку із зібраних штрафів.

Фотографії порушень одразу надходять у спеціалізований центр у Мінську. Спочатку один оператор перевіряє, чи правильно система визначила номер авто. А другий – перевіряє першого. Останньою ланкою є міліціонер, який і виписує постанову про штраф. Повідомлять про нього за допомогою смс. А цього року система значно розширила свої можливості.

З 8 жовтня відновлять контроль швидкості на дорогах

У Польщі камери фіксації швидкості теж стали звичними для водіїв. На відміну від Білорусі, всі процеси контролює держава. Важливий нюанс: відповідальність несе не власник транспортного засобу, а водій. Але ж як встановити, хто саме був за кермом? Поляки просто запитують у автовласника, надсилаючи йому запит. Більшість громадян законослухняні й відповідають чесно.

А з 2014-го в Польщі на деяких ділянках дороги встановлюють два датчики. Вони вимірюють, з якою швидкістю автомобіль рухався не тільки безпосередньо в зоні дії камери, але й між "сигнальними прапорцями". Розділяти відеодетектори можуть і кілометр, і два.

Таку саму схему практикують і у Фінляндії. Камери можуть фіксувати час, який автомобіліст проїхав від одного пункту контролю до іншого. Окрім автоматичних камер, місцева поліція користується ще й ручними радарами. Радарами обладнані і всі патрульні автомобілі. Це дозволяє ловити порушників "на ходу".  

І наостанок найдивовижніше: водій, якого зупинив фінський поліцейський, не вимагатиме відеодоказів свого порушення.

Більше дивіться у ДжеДАІ на 2+2 та підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook. 

Поширити в соціальних мережах:
Завантаження...

Останні новини

Група 1+1 media інформує про перенесення дати кодування супутникового сигналу телеканалів на 28 січня 2020
Група 1+1 media інформує про перенесення дати кодування супутникового сигналу телеканалів на 28 січня 2020

Таке рішення було прийняте сьогодні, 16 січня, на прохання офіційних супутникових операторів та за результатами аналізу рівня готовності населення.

70-річний боксер нокаутував 43-річного суперника (відео)
Мексиканські копи закуплять українські електробайки
У NASA вперше показали новий марсохід (відео)
У NASA вперше показали новий марсохід (відео)

Його тестування виявилося успішним.

Краківські будівельники випадково знайшли скарб, вартістю понад 12 млн гривень
«Плануємо знести голову»: Батько та тренер Лопеса зухвало прокоментував бій із Ломаченком
Читати більше