Кожен відвідувач може зробити замовлення і заплатити рівно стільки, скільки він вважає за потрібне. Власники кафе головну ставку зробили на чесність своїх гостей.
У меню цієї кав’ярні немає цін. Оскільки відвідувачі самі вирішують, скільки заплатити за своє замовлення. Наразі заклад працює у тестовому режимі.
Ми працюємо два місяці, за два місяці звичайно важко сказати, чи йдемо ми в плюс, чи в мінус, тому що є постійні витрати, є змінні витрати. Доки не побачимо, що люди до такого готові, вони нормально розраховуються, що наша концепція працює. Ті хто мають більше, платять більше, а ті хто мають менше, теж можуть прийти до нас поїсти.
Олеся Халак, співзасновниця кав'ярні
Найпопулярніше замовлення – це млинці та кава. Саму концепцію кав'ярні люди сприймають позитивно.
Було цікаво, що тут платиш за каву не фіксовану вартість, а скільки ти вважаєш за потрібне. Я вважаю що кава достойна, тому заплачу достойні гроші. За каву 50 гривень залишу.
Ми замовили два млинці, один з шинкою, один з куркою, і чай. Будемо розраховуватися як того разу. Будемо вираховувати приблизну собівартість. Ми приблизно знаємо, яка ціна є плюс чайові – така буде ціна.
Клієнти платять щедро, каже бариста Петро. Хоча, додає, люди спершу не розуміли, як усе працює, і довго намагалися зрозуміти – в чому підступ.
Якщо більш об’єктивно подивитися, то середній чек – реальна ціна. Гості орієнтуються по інших закладах, які вони відвідують і приблизно так визначають ціну. Хоча є такі випадки, наприклад хтось має менше в кишені, то платить менше, але наступний раз каже мені позволяє ситуація, тому більше заплачу… таких що взагалі не платять практично немає.
Петро, бариста
Ресторатори запевняють – ризиків не бояться. Тож, готові й далі слідувати такому принципу ведення бізнесу.
Більше цікавого дивіться у ДжеДАІ на 2+2 та підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook.