Лише цього року на коліях загинуло більше сотні людей. Щоби попередити людей про наближення поїзда, залізничники розробили нову систему переходів, оснащену світло-звуковими сигналами.
Укрзалізниця почала встановлювати – пішохідні переходи. Та майте на увазі, потяг не зупиняється, потяг давить!
За цей рік вже було травмовано 183 людини, з них 111 смертельно.
Роман Веприцький, т.в.о. директора регіональної філії «Південно-західна залізниця»
Змінювати жахливу статистику в Укразалізниці почали з встановлення трьох пішохідних переходів на коліях. У Києві біля Дарницького вокзалу, також у Білій Церкві і в Ірпені. Окрім попереджувальних знаків:
Ми зарежимили тунельним типом підхід до нього. Дивіться, людина йде спочатку вздовж колії в один бік бачить, дивиться чи йде чи не йде потяг. Потім в інший бік. Ви чуєте, спрацювала сигналізація. Це дає можливість побачити і почути, що не треба йти.
Роман Веприцький, т.в.о. директора регіональної філії «Південно-західна залізниця»
Однак, людям байдуже. Сигналізація просто розривається. Вони роблять вигляд, що не чують. Витріщаються і свідомо йдуть на смерть.
Ще більш небезпечно, коли підлітки затикають вуха навушниками. На повну вмикають улюблену музику. І просто не чують попереджувальних сигналів потяга.
Пішоходи не усвідомлюють, що поїзд – це не автомобіль. Об’їхати чи різко загальмувати машиніст не в змозі.
Пассажирский поезд около полутора тонн. На скорости 100 километров в час его нельзя остановить раз два. Только прапорщик может остановить раз два. Тормозной путь больше одного километра.
Валентин Куц, машиніст
У такому разі зберегти життя людини може надземний перехід. Часто їх можна зустріти на коліях Європи. Однак, будівництво таких конструкцій, кажуть в Укрзалізниці, влітає у копієчку. За один надземний перехід можна збудувати 17 отаких наземних. Їхню ефективність покаже час.
Більше дивіться у ДжеДАІ на 2+2 та підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook.