Столиця перетворилася на один суцільний затор. Лівий берег міста фактично відрізаний від правого. Володимир Карабан вирушив на інспекцію та з’ясував, хто і чому паралізував Київ.
Доїхати зранку на роботу у столиці ніколи не було справою з легких. Але тепер цей квест іще трохи ускладнили. У Києві 4 із 5 мостів через Дніпро стали на ремонт.
Уже, здавалося б, вічний затор на Південному мосту став тільки довшим. Тут, і на мосту Патона шляховики перегородили по одній смузі. На Південному – замінюють стики, а на Патона тільки готуються – всі основні роботи почнуть наступного року.
Запоріжці влаштували флешмоб, щоб привернути увагу депутатів до недобудованих мостів
Вільно проїхатися мостом метро у вас теж не вийде – там позаду довжелезний затор. Все через те, що комунальники перекрили тут рівно половину проїзду на капітальний ремонт, і за попередніми прогнозами, до кінця цього року здати цей об’єкт вони не встигнуть.
Замена мостового полотна с укладкой монолитной плиты, армирование бетонирование, подходы, швы. Асфальт положим в этом году, движение постараемся открыть максимально быстро.
Іще один міст, який вирішили полагодити, – Північний. Ранкова тягнучка із ремонтом на північному мості нічого спільного не має. Як ви бачите – тут дійсно ведуться роботи, але все відбувається на пішохідній зоні, комунальники прибрали усю техніку з дороги. Зараз вони тут облаштовують зону для пішоходів, роблять вело доріжку, але транспорту вони нічим не заважають
Нові правила: що треба знати водію в 2019
Єдиний шляхопровід, який комунальники вирішили не чіпати, – Дарницький. Але він теж не швидкий, бо сюди ринули всі.
Мости в столиці – це життєво важливі транспортні артерії. Щодня ними проїжджають мільйони авто. Ремонт переправ, безперечно, справа потрібна і важлива. Виникає єдине запитання, чому важливі роботи потрібно проводити одночасно, традиційно паралізуючи половину міста?
Більше дивіться у ДжеДАІ на 2+2 та підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook.