І якщо Шулявський не згадує хіба що ледачий, то про решту воліють мовчати і ЗМІ, і чиновники. ДжеДАІ відшукали чергову стомлену конструкцію. Міст весь у дірках. Бетонні конструкції розсипались. Арматура прогнила.
Міст – на межі проспектів Комарова та Курбаса. Після руйнування Шулявського мосту, за дорученням міського голови Києва Віталія Кличка, його оглянули фахівці. Згодом, дорожники встановили знак і перекрили крайню праву смугу.
Своєю бездіяльністю шляховики завдали чимало клопоту водіям. Щоранку в годину пік тут збирається довжелезний затор. Поїздка з Борщагівки у бік центру подовжується щонайменше на двадцять хвилин, бідкаються водії.
Українські лісівники розпочали полювання на браконьєрів
Ще у квітні 2018 року цей міст визнали аварійним. Однак, все на що спромоглися дорожники за півроку − підперти багатотонну конструкцію металевими «милицями». А в листопаді обмежити рух однією смугою. Мовляв, це зменшить навантаження. Однак через затор двома смугами тепер тягнеться значно більше машин, ніж зазвичай. А через звуження тут постійно стаються аварії.
Цей міст не те щоб втомився, він просто розвалюється. Тут утворилась діра через яку можна розгледіти людину. Величезні тріщини, розриви у швах і навіть дірки на сходах.
Неозброєним оком видно, що міст на Курбаса не бачив капітального ремонту десятки років. Точніше – 50. Але керманичам доведеться терпіти незручності й далі − у Київавтодорі обіцяють розпочати ремонт переправи наступного року. Коли саме не поточнюють.