ДЖЕДАІ намагалися з’ясувати, чому такі стовпчики ефективно працюють у всьому світі, але не в Україні.
Два тижні минуло після запровадження нового для столиці експерименту: обмежувальні стовпчики для виокремлення смуги громадського транспорту. І що ми бачимо сьогодні? На цій смузі – сміттєві баки, сніг та автомобілі.
Як у Стамбулі вирішили проблему з парковками
У чому ж проблема нового інженерного рішення у столиці?
Делиниатор – это своеобразный костыль. В цивилизованных условиях это работает с помощью видеофиксации. То есть обычно автобус или троллейбус несет на себе видеорегистратор и когда в определенных местах перед ним возникает автомобиль – он просто выписывает ему штраф. Так это работает.
Дмитро Беспалов, експерт з транспортного планування
Забрати всі ці авто на штрафмайданчик поліція просто не може. Ви ж пам’ятаєте закон для парковки, який ухвалили, а пристроїв для фіксації цих порушень – ще не закупили. То ж очевидно, кажуть експерти, експеримент з делініаторами провалився.
Нельзя ничего вводить механически. Все нужно просчитать сначала. Второй вывод: есть проблема с уборкой снега. Это правда. С этим нужно что-то делать либо не внедрять делиниаторы вовсе.
Дмитро Беспалов, експерт з транспортного планування