Італійці по-справжньому здивували.
1000 кінських сил та 800 Нм крутного моменту. 4 мотори, повний привід та ціна 420 000 євро. Інженери обладнали Ferrari SF90 Stradale ще й деякими "формульними" технологіями.
Наприклад, мотор-генератор. Він накопичує енергію та дозволяє проходити круті повороти на одній електротязі. Нагадаємо, що використання бензину в Формулі-1 чітко регламентовано, а зайвий літр додає непотрібної ваги.
Але електромотори не тільки для економії. Задня передача у коробці відсутня, тому її роль виконують електродвигуни у реверсному режимі.
Головна відмінність новинки — двигун. "Вісімка" замість V12. Остання топова модель червоних з V8 випускалась у 1992 році. Здавалось би, що це зменшить потужність, але геніальні італійці допрацювали свій F154 й отримали те саме, але з меншою вагою.
Нагадаємо, що саме цей двигун отримав нагороди "найкращий двигун року" та "найкращий двигун останніх двох десятиліть".
Модернізували й головну фішку — ліхтарі. Традиційні круглі замінили матричними світлодіодами. Технологія дозволяє створювати оптику довільної форми.