Найсміливіші з відвідувачів сіли до салонів роботів і виїхали на дороги загального користування, де отримали весь спектр емоцій.
Китай. Місто Чуньси. Десятки фанів спостерігають за тестами безпілотника: як робот реагує на перешкоду. Як червоне авто відреагує на білу машину, що перелаштовується в ту саму смугу. Інше завдання – чи помітить автопілот велосипедиста? І, схоже, із системами розпізнавання та гальмування – все ок.
З начиння – робот-водій, мотор, планшет, позаду – контролер для оператора, батарея, портативний мотор, джерело живлення, система навігації з надзвичайною точністю – до 2-х сантиметрів. Останнє дуже важливо для безпілотних машин. Для порівняння: сучасні мобільні навігатори мають похибку в 5-6 метрів.
Випробувальний прототип коштує 100 тисяч доларів. Він зроблений з піни і вкритий пластиком, щоб убезпечити обладнання та експериментатора, що сидить всередині.
Дженг Жанг, розробник
Ентузіастам показали також пласку версію седана. Тут є й мотор, і програмне забезпечення, і батареї, навіть маленькі колеса – під самою панеллю. Такий собі лептоп, який, розвиває швидкість до 100 кілометрів на годину.
Нарешті черга дійшла й до ентузіастів автопілотного руху. Чи не забракне їм сміливості проїхатися? Експеримент відбудеться на чорному позашляховику. У водійському кріслі – людина, яка убезпечить пасажирів у разі потреби. Позаду – перші відчайдухи. Авто стартує.
Червоне світло – машина зчитує сигнал і зупиняється. Вмикається зелене – автівка повертає. Далі прямує дуже вузькою дорогою. Нарешті – зупинка і паркування. Радар і навігатор творять дива. А пасажири прогнозовано від такої демонстрації у захваті.
Більше цікавого дивіться у ДжеДАІ на 2+2 та підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook.