Гроші на ями або куди поділися 600 мільйонів гривень?

ДЖЕДАІ
Поширити в соціальних мережах:

На Черкащині активісти дослідили 50 нещодавно відремонтованих доріг. Грошей мало б вистачити на якісне відновлення покриття. Однак шляхи встелені вибоїнами, а асфальт сходить шматками ще до настання першої у його житті зими.

Отут закінчився асфальт, а асфальтоукладчик продовжував укладати з цього момента і просто тут не одфрезерували, а зробили отак от.

Через це – асфальт уже сходить, а за рік тут буде яма, – каже активіст Юрій Путря. Ця дорога у селі Деренківець, одна з рекордсменів по "халтурах" дорожників – погано вкладений асфальт, відсутність узбіччя та стоків.

Тепер треба думать, якби грейдером нарізні просто канави, було б дуже добре якби це були жолоби, але це дорого.

Ірина Плахута, староста села Деренківець

А це дорога поблизу Городища. Місяць тому в неї закатали півтора мільйона державних гривень. Ями тут полатані через одну, а біля узбіччя асфальт уже відлітає цілими шматками.

От як сніг зійде, подивимся чи разом із снігом асфальт не зійде. Одна машина їхала і було написано: це не ями, а дихає українська земля.

Валерій, водій

Загалом, активісти перевірили понад 50 ділянок доріг, протяжністю 150 кілометрів, на ремонт яких за останні два роки використали 600 мільйонів. Якісний ремонт виконали лише в одному місці. Решту – зробили абияк.

Були і неймовірні випадки.

Рядом у ярку ми бачимо три кілометра тротуару. Зробили не ремонт дороги, а створили на основі ремонту дороги тротуарну доріжку, просто тротуарну доріжку, комусь захотілося

Юрій Путря, керівник проекту «Моніторинг прозорості та доброчесності проведення ремонтів доріг України»

Підрядники запевняють – все зробили відповідно до технічних завдань замовника – служби автомобільних доріг. Шляховики футболять далі до місцевої влади. Мовляв, такий невдалий проект отримали від самих чиновників. І обіцяють перевірити всі надані активістами факти недбальства.

Зараз підрядники повідомлені про ці дефекти, після того як будуть усунуті, будуть проведені лабораторні відповідні роботи на ділянках. На таких ділянках за свій рахунок підрядники усовували ті чи інші недоліки.

Ігор Франчук, директор ДП «Служба місцевих доріг у Черкаській Області»

Без сторонньої вказівки українські шляховики вперто не помічають, або не хочуть помічати проблеми. Тож активісти обіцяють, і далі тикатимуть їх носом у танкодроми, які вони називають відремонтованими шляхами.

Більше дивіться у ДжеДАІ на 2+2 та підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook. 

Поширити в соціальних мережах:

Останні новини

Очевидець розповів про таємничу появу «лісової людини» на Міжнародному симпозіумі науковців
«Загублений світ»: Історія, що не має права бути забутою - Каховська ГЕС
«Загублений світ»: Історія, що не має права бути забутою - Каховська ГЕС

Про зруйновану Каховську ГЕС, яка утримувала одне з найбільших водосховищ Європи…

Загадкове зникнення екіпажу судна «Марія Целеста» понад століття тому: нова теорія розвитку подій
Закуповували зерновози та суховантажі: росія ще з 2021 року готувалася до викрадення українського зерна
Закуповували зерновози та суховантажі: росія ще з 2021 року готувалася до викрадення українського зерна

Але, на відміну від 30-х-40-х років 20 століття, кремлю не вдалося приховати свої злочини…

Кремлівський міф про «замерзаючу Європу» розбився вщент: Україна досягла енергетичної незалежності
Кремлівський міф про «замерзаючу Європу» розбився вщент: Україна досягла енергетичної незалежності

Вперше ми здійснили опалювальний сезон за рахунок власних ресурсів…

На телеканалі 2+2 прем’єра документального проєкту «Тайванський вузол»
На телеканалі 2+2 прем’єра документального проєкту «Тайванський вузол»

Про зв’язок України та Тайваню у боротьбі за свободу…

Читати більше