Продовжуючи відвідування сайту, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie і Політикою конфіденційності
Чи безпечно їздити на велосипеді у столиці 2018-04-16

Чи безпечно їздити на велосипеді у столиці

Понеділок - п'ятниця
18
50
ДЖЕДАІ
У столиці стане легше дихати. Принаймні, на це сподіваються учасники флешмобу. До велопокатеньок долучився і наш Карл Волкогон, а заразом і проінспектував, чи безпечно їздити на двох колесах у столиці.

8 ранку, у центрі Києва, як завжди, затори. "Ровером на роботу" – флешмоб під таким гаслом назбирав більше трьохсот любителів двоколісних. Учасники дивували і різноманітними костюмами і унікальними велосипедами. Тут тобі і байки інкрустовані монетами, і електробайки, і службовий транспорт поліцейських. Одна з проблем, яка об’єднує усіх велолюбителів, – погано розвинена велоінфраструктура.

За документами, у Києві нині є 58 кілометрів велодоріжок. Упродовж наступних двох років мерія планує побудувати ще сто. І, щоб суттєво розширити мережу вже зараз, велосипедистам дозволять їздити смугами громадського транспорту на вулицях та проспектах "малої кільцевої".

Наприклад, на київському бульварі Перова вже діє така смуга. ДжеДАІ протестували її, проїхавши на велосипеді від початку до кінця вулиці. Трапляються великі перехрестя, які не відразу ж можна проїхати, а також перешкоджає громадський транспорт. Утім, великої небезпеки для ровера тут немає. За пів року експерименту тут не сталося жодної аварії за участю велосипедистів. Асфальт нормальний, але важливо оминати зливоскиди, вони можуть легко вибити вас із сідла.

Утім, Київ поки що не надто дружній до велоруху. Зупинки, МАФи, квітники на велодоріжках та хаотично запарковані на узбіччях машини перетворюють поїздку на небезпечний квест.

Більше цікавого дивіться у ДжеДАІ на 2+2 та підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook.

Стали свідком аварії або цікавої події? Надсилайте нам свої відео та фото: Messenger, Telegram

Поширити в соціальних мережах:
Завантаження...
Останні новини
Під Черкасами проходять масштабні навчання
Під Черкасами проходять масштабні навчання
26 12 2018
ДЖЕДАІ

Свої військові вміння на полігоні відточували резервісти-прикордонники. Багато з них вже брали участь у бойових діях, тому до спецпідготовки підійшли дуже серйозно.

Депутати хочуть повернути мобільні станції, що перевіряють рівень вихлопних газів
Депутати хочуть повернути мобільні станції, що перевіряють рівень вихлопних газів
26 12 2018
ДЖЕДАІ

Контролювати авто на шкідливість викидів – нова "стара" ініціатива від депутатів. Скільки доведеться заплатити за отруйний дим з глушника та чи не стане це новою корупційною схемою на дорозі?

Сімдесят столичних мостів знаходяться у аварійному стані
Сімдесят столичних мостів знаходяться у аварійному стані
26 12 2018
ДЖЕДАІ

І якщо Шулявський не згадує хіба що ледачий, то про решту воліють мовчати і ЗМІ, і чиновники. ДжеДАІ відшукали чергову стомлену конструкцію. Міст весь у дірках. Бетонні конструкції розсипались. Арматура прогнила.

Українські лісівники розпочали полювання на браконьєрів
Українські лісівники розпочали полювання на браконьєрів
25 12 2018
ДЖЕДАІ

На поміч лісівникам прийшла і сучасна техніка для виявлення зловмисників. У лісах працюють фотопастки, патрульні мають тепловізори, а кілька разів на день над зеленим масивом кружляють квадрокоптери.

У Південній Кореї таксисти вимагають від уряду заборонити місцевий Убер
У Південній Кореї таксисти вимагають від уряду заборонити місцевий Убер
25 12 2018
ДЖЕДАІ

50 тисяч південнокорейських таксистів паралізували рух у Сеулі. Перевізники виступають проти запуску сервісу, аналогічного Уберу.

ДжеДАІ дізнались, як себе поводити на дорогах в Молдові
ДжеДАІ дізнались, як себе поводити на дорогах в Молдові
24 12 2018
ДЖЕДАІ

Як виявилося, місцеві копи – доволі суворі хлопці, які з порушниками не панькаються.