У столиці стане легше дихати. Принаймні, на це сподіваються учасники флешмобу. До велопокатеньок долучився і наш Карл Волкогон, а заразом і проінспектував, чи безпечно їздити на двох колесах у столиці.
8 ранку, у центрі Києва, як завжди, затори. "Ровером на роботу" – флешмоб під таким гаслом назбирав більше трьохсот любителів двоколісних. Учасники дивували і різноманітними костюмами і унікальними велосипедами. Тут тобі і байки інкрустовані монетами, і електробайки, і службовий транспорт поліцейських. Одна з проблем, яка об’єднує усіх велолюбителів, – погано розвинена велоінфраструктура.
За документами, у Києві нині є 58 кілометрів велодоріжок. Упродовж наступних двох років мерія планує побудувати ще сто. І, щоб суттєво розширити мережу вже зараз, велосипедистам дозволять їздити смугами громадського транспорту на вулицях та проспектах "малої кільцевої".
Наприклад, на київському бульварі Перова вже діє така смуга. ДжеДАІ протестували її, проїхавши на велосипеді від початку до кінця вулиці. Трапляються великі перехрестя, які не відразу ж можна проїхати, а також перешкоджає громадський транспорт. Утім, великої небезпеки для ровера тут немає. За пів року експерименту тут не сталося жодної аварії за участю велосипедистів. Асфальт нормальний, але важливо оминати зливоскиди, вони можуть легко вибити вас із сідла.
Утім, Київ поки що не надто дружній до велоруху. Зупинки, МАФи, квітники на велодоріжках та хаотично запарковані на узбіччях машини перетворюють поїздку на небезпечний квест.
Більше цікавого дивіться у ДжеДАІ на 2+2 та підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook.
Стали свідком аварії або цікавої події? Надсилайте нам свої відео та фото: Messenger, Telegram