Через декілька тижнів запустять потяг до Борисполя

ДЖЕДАІ
Поширити в соціальних мережах:

Таксі, автобусом або ж потягом? Як дістатися до найбільшого українського аеропорту аби почати далеку мандрівку? Обирати ми зможемо за кілька тижнів, саме тоді запустять експрес до Борисполя.

Кожен з вас відправляючись на роботу або відпочинок на літаку зустрічається з такою дилемою, як дістатися аеропорту? Наприклад, Борисполя. Зараз це можна зробити на таксі, скайбасі, або з пересадками на маршрутках та вже зовсім скоро з’явиться новий, альтернативний транспорт, який буде називатися Київ-Бориспіль експрес.

Разом з експертами ДЖЕДАІ оцінювали способи дістатися до аеропорту за трьома критеріями: ціна, швидкість та комфорт.

Ідея неймовірно хороша. Тому, що зараз яка альтернатива? Скайбас – автобус через увесь Київ, зараз Київ стоїть у заторах і розрахувати час поїздки точно не можна. Поїзд чому буде хороший, тому що він буде рухатися без збоїв чітко по графіку.

Олександр Рудоманов, експерт з залізничного руху

Перший критерій – швидкість поїздки. Новий потяг стартуватиме з залізничного вокзалу, робитиме дві зупинки на станції Видубичі й Дарниця, та прямувати у аеропорт – уся дорога забиратиме не більше 40 хвилин. Поїздка на таксі, з урахування заторів, триватиме 50 хвилин. А на автобусі – аж півтори години.

Тож перемога за потягом.

Це буде потяг, як інтерсіті і, якщо він збивається з графіку, то інші потяги стають на обочину і його чекають.

Олександр Рудоманов, експерт з залізничного руху

Другий критерій – комфорт.

Я, когда узнал, что планируется высокая плотность и все будут сидеть очень близко к другу другу и более того – запланированные стоячие места. Я был разочарованный, этим можно просто убить.

Дмитро Беспалов, експерт з транспортного планування

Тут Експрес трохи програє.

Третій найголовніший критерій – вартість. Ціна квитка на потяг – 80 гривень, на автобус – 100, ну а таксі витрусить з вашого гаманця втричі більше.

Тож знову переможцем стає Експрес.

Експерти в один голос кажуть – заробити на маршруті точно не вдасться. Однак заробіток тут не головне.

С текущим потоком пассажиров аэропорта Борисполь 12 миллионов, прекрасно справляются текущие системы: автобусы, такси и нет необходимости, целесообразности в скоростном рельсовом транспорте – оно не получится по расчетам. Это абсолютно политический процесс, который приблизит нас в цивилизованный мир Европы.

Дмитро Беспалов, експерт з транспортного планування

Чи виправдає наші сподівання новий транспорт, дізнаємося вже на початку грудня. Тоді кожен українець зможе перевірити роботу Експресу на власному досвіді.

Більше цікавого дивіться у ДжеДАІ на 2+2 та підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook. 

Поширити в соціальних мережах:

Останні новини

«Фургон з оркестром»: як рашистські паради та флешмоби формують потрібну кремлю психологію росіян?
Солідарність Тайваню в українській боротьбі: історія самопожертви добровольця Джонатана Ценга
«В хату корабель приплив»: масштаби руйнувань та відновлення після підриву росіянами Каховської ГЕС
«В хату корабель приплив»: масштаби руйнувань та відновлення після підриву росіянами Каховської ГЕС

Рф ще й щільно обстрілювала затоплені території, аби завадити евакуації...

Телеканал 2+2 транслюватиме матч «Дніпро-1» проти «Динамо»
Міф про мову: росія йшла в Україну «захищати» російську мову, а натомість знищила її
Міф про мову: росія йшла в Україну «захищати» російську мову, а натомість знищила її

Сьогодні лише 3% українців підтримує статус російської мови як другої офіційної…

Читати більше