Продовжуючи відвідування сайту, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie і Політикою конфіденційності

Аеромобілі незабаром з’являться у мегаполісах

ДЖЕДАІ
Поширити в соціальних мережах:

Лімузин у небі – на одному з найпрестижніших у світі авіашоу, в британському Фарнборо, показали останні розробки у царині летючих авто.

Цього року на авіасалоні у Фарнборо бум повітряних автомобілів.

Розробка із Нідерландів PAL-V має два місця, на землі розвиває швидкість до 170 км/год, а у повітрі на 10 кілометрів більше. Апарат швидко трансформується, утім для зльоту і посадки потребує аеродрому. Ціна новинки 500 000€. У вартість входять ознайомчі курси та тренування з інструктором.

Звісно, це така собі забавка для плейбоя і водночас – величезний прогрес у розвитку мобільності. Я впевнений, плейбої оцінять. Уявіть собі цей гіроплан на вулицях. Дівчата будуть у захваті. Хоча, звісно, практичний бік розробки значно важливіший.

Джордж Тілен, голова тренувального відділу PAL-V

На п’яти їм наступає швидкісний аеромобіль бразильської аерокосмічної компанії. Суперкар вміє вертикально злітати та приземлятися, що особливо актуально в умовах міста.

Ми створюємо абсолютно нову екосистему, бо віримо – міське аеросполучення не за горами. Технологія доступна і попит вже визрів. Кожен знає, що таке затор. Ми ж хочемо подарувати людям можливість не марнувати час у тягучках, а бути вільними.

Антоніо Кампелло, президент Embraerx

Трохи пасе задніх повітряне таксі від Rolls-Royce, бо існує поки що лише у вигляді 3D моделі. 6-моторний гібридний автомобіль може перевозити п’ятьох людей. У серійне виробництво його планують запустити вже на початку 20-их років.

За допомогою технології, ми хочемо продемонструвати, що можемо рухатися, хоч і у іншому темпі, але у напрямку традиційних технологій, з якими споживачі асоціюють Rolls-Royce.

Роб Вотсон, директор з електротехніки Rolls-Royce

Розробники аерокарів переконані, скоро вони будуть звичним явищем для мегаполісів. Щоправда, аналітики ринку налаштовані не так оптимістично.

Є правила польотів і їх ніхто не змінюватиме – це, наприклад, 30-тихвилинний запас пального, а батареї таких апаратів заледве вистачає на пів години. Тож, перспективи таких польотів – це 2300-ті роки орієнтовно. Коли всі технології складуться у єдиний пазл.

Річард Абулафія, аналітик

Більше цікавого дивіться у ДжеДАІ на 2+2 та підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook. 

Поширити в соціальних мережах:

Останні новини

«Загублений світ» розкаже історії героїв, які надійно тримають тил під час війни
«Загублений світ» розкаже історії героїв, які надійно тримають тил під час війни

Випуск присвячений працівникам критичної інфраструктури…

«Багатьом снилася їжа»: український захисник розповів про катування голодом в російському полоні
Копав картоплю, а знайшов єгипетську статую XII династії: неймовірна історія появи стародавніх скарбів Єгипту у Шотландії
Телеканал 2+2 покаже матч «Дніпра-1» проти «Ворскли»
На телеканалі 2+2 – прем’єра документального проєкту «Гострі ножі. Бородянка»
На телеканалі 2+2 – прем’єра документального проєкту «Гострі ножі. Бородянка»

Про мешканців, які стали на захист міста і практично голіруч чинили опір окупантам…

Вагітна виконувала бойові завдання: неймовірна історія української бізнес-леді, яка стала cнайперкою
Вагітна виконувала бойові завдання: неймовірна історія української бізнес-леді, яка стала cнайперкою

Життя тендітної берегині сімейного вогнища змінилося з початком російського вторгнення…

Читати більше