Україна, з кожним роком, відзначає зростання кількості жінок-пілотів, які завойовують своє місце в суворому небесному вимірі. Серед них виділяється Анастасія Мелех, яка керує великими комерційними лайнерами на авіалініях України вже майже 10 років.
«Я пілотеса Boeing-737 з 2016 року. Маю ліцензію транспортного і комерційного пілота. На сьогодні мій загальний наліт 2500 годин», - розповіла Анастасія.
Проте, незалежно від величезного досвіду та високої кваліфікації, справжньою силою у світі авіації є командна робота. На борту літака не менше двох пілотів, які взаємодіють та діють як єдиний механізм, готовий реагувати на будь-які непередбачувані обставини.
«Коли людина відчуває, що вона вже на межі втоми, ще трішки і почне засинати, то передає контроль колезі. Це може бути або другий пілот, або капітан – неважливо тому, що в польоті обидва виконують абсолютно симетричне навантаження», - каже пілотеса Анастасія Мелех.
Жінки-пілоти України доводять, що можуть не лише керувати великими лайнерами, але й забезпечити безпеку та ефективність у найскладніших умовах.
Про українських жінок у небі та про те, як у 2022 році команді великого пасажирського лайнера, на борту якого перебувало 200 людей, а температура раптом опустилася до -50°C, вдалося посадити літак – дивись у сюжеті проєкту «Загублений світ» просто зараз:
Loading...
Також не пропусти щопонеділка о 17:00 на 2+2 виходять прем’єрні випуски інформаційно-пізнавальної програми «Загублений світ», присвячені українцям – нації незламних і нескорених, що гідно виборюють своє майбутнє.
Дивись також:
- Норвезькі рибалки звільнили від пут кита, який виявився російським шпигуном-перебіжчиком
- Піратство у 21 столітті: чому «морські пастухи» переслідують і топлять, але не грабують риболовні кораблі?
- Втрачені сторінки Велесової книги могли зберігати в пам’яті кобзарі і передавати нащадкам, аби вберегти від знищення