Відкриття нового типу ракетного двигуна від Venus Aerospace може революціонізувати авіаційну індустрію. Розроблений «обертовий детонаційний ракетний двигун» (RDRE) відкриває шлях до надзвукових комерційних польотів з неймовірною швидкістю 9 Махів, що перевершує навіть досягнення легендарного Concorde, пише видання livescience.
У рамках іспитового польоту безпілотний дрон, що має розміри 2,4 метра у довжину та вагу 136 кілограмів, був піднятий на висоту 3658 метрів на борту літака Aero L-29 Delfín. Після цього літак випустив безпілотника, який активував систему RDRE.
Безпілотник пролетів 16 кілометрів зі швидкістю 0,9 Маха, що підкреслює його здатність до оперативного та далекого незалежного маневрування. Використовуючи 80% доступної тяги RDRE, апарат демонстрував високу ефективність та надійність в умовах реального польоту.
Основна ідея RDRE полягає у використанні детонаційної хвилі, яка обертається навколо кільцевої камери, що дозволяє досягти ефективності на 15% вищої, ніж у звичайних ракетних двигунів. Ця нова технологія відкриває можливість для польотів на дуже великі відстані на тій же кількості палива, що і звичайні двигуни, а також може бути на 25% ефективнішою за поточні технології.
Проходження успішних тестів RDRE відкриває двері для Venus Aerospace на шляху до комерційно рентабельних надзвукових польотів. Компанія планує подальші тестові польоти з використанням безпілотників, а також розглядає можливість встановлення RDRE на більші дрони, здатні досягати гіперзвукових швидкостей.
Однак, разом з усією своєю перспективою, RDRE має свої виклики. Постійні детонації зроблять будь-яке судно, оснащене ними, надзвуково гучним, а швидкі, повторювані цикли прискорення можуть спричинити підвищене навантаження та втому для двигунів і опорних конструкцій.
Незважаючи на ці виклики, Venus Aerospace впевнено крокує вперед у розробці нових технологій для майбутньої авіації.
Читай також: