Від вух-емоцій до унітаза-ракети: найабсурдніші винаходи людства

Загублений світ Цікаво
Поширити в соціальних мережах:

Технології покликані робити наше життя простішим, комфортнішим і безпечнішим…

Проте не всі винаходи людства підпадають під цю категорію. Деякі з них викликають не захоплення, а здивування: «навіщо вони взагалі потрібні?»

  • Вуха-емоції

Японці, які славляться любов’ю до гаджетів, створили надзвичайно дивний пристрій — вуха-індикатор настрою. Датчики на цих штучних вухах зчитують емоційний стан людини. Якщо вони спрямовані вниз - вам сумно, якщо стирчать догори - у вас піднесений настрій. Але в чому сенс? Адже емоції й так видно на обличчі.

  • Унітаз-ракета

Британець Колін Фурс витратив місяць на створення унітаза на платформі, який може розганятися до 90 км/год. Оснащений двигуном, зливним бачком і навіть рулем, цей транспортний засіб має серйозний недолік: усе, що потрапляє до унітаза, одразу випадає на дорогу. У цивілізованих країнах такий винахід може обійтися в кругленький штраф, а сміливець втратить гідність.

  • Парасолька-балахон

Для тих, хто терпіти не може дощ, придумали парасольку-балахон. Вона гарантує сухий одяг і захищене тіло. Проте є нюанси: ви не зможете привітатися з іншими, поділитися укриттям, а у громадському транспорті точно привернете здивовані погляди.

  • Бюстгальтер для рідини

Цей винахід призначений для жінок і так й називається — бюстгальтер для рідини. Він дозволяє втамувати спрагу без використання рук. Ідея зручна для спортзалу чи дороги додому з покупками, але як бути, коли рідина скінчиться? Носити порожню тару на собі навряд чи здасться комусь привабливим рішенням.

Людська фантазія не має меж, але чи завжди вона приносить реальну користь? Хоча деякі винаходи змушують нас сміятися або дивуватися, питання «навіщо це придумали?» залишається відкритим.

Чи дійсно всі ці речі потрібні людству? Чи варто витрачати час і ресурси на створення таких технологій? Дізнайся більше про безглузді винаходи у сюжеті проєкту «Загублений світ».

Читай також:

Поширити в соціальних мережах: