Ілон Маск сказав – Ілон Маск зробив!
У 2016 році Ілон Маск поскаржився, що йому докучають затори. Жартома сказав, що гнатися під землею значно цікавіше, ніж гаяти час у тягнучках Лос-Анджелеса. І от рівно за два роки перед камерами винахідник виїжджає на електрокарі з першого в світі швидкісного тунелю.
Тепер, аби подолати трикілометрову відстань від головного офісу власної компанії "Спейс Ікс" до передмістя, Маску знадобилося лише дві хвилини.
Автівки в тунелі зможуть розганятися до двохсот сорока кілометрів за годину. Однак, щоб досягти такої швидкості, ще потрібно відшліфувати бетонне покриття. У майбутньому, сподівається Маск, новим шляхом зможуть пересуватися й пасажири – за допомогою електричних капсул.
На Сумщині чоловік натрапив на сховок прикрас 5 століття
Маленька парковка біля магазину кухонь. Металевий ліфт, котрий опускає авто у тунель майбутнього. Спеціальні платформи для пересування. Неонове освітлення, котре змінює колір з кожним етапом маршруту. Аби не зачепити стінок колії та запобігти пошкодженню, інженери навіть під’єднали додаткові колеса із кожного боку.
"Висувні колеса – справді невеликий, але дуже важливий елемент. Коли ви рухаєтеся, як правило, вони ховаються під автомобілем, ви навіть не бачите їх. Але коли ви потрапляєте в тунель, вони розгортаються і дозволяють вам вузьким шляхом пересуватися дуже-дуже швидко", – каже Ілон Маск.
Вартість будівництва тунелю – 10 мільйонів доларів. У планах розробників – створити розгалужену систему швидкісних тунелів, які у щонайменше вдесятеро перевищують кількість станцій метро в Лос-Анджелесі. А ще зробити тунель багатоярусним.
Більше новин з понеділка по п'ятницю о 18:15 у програмі Спецкор на 2+2.