Уся автомобільна краса на одному майданчику. У Парижі відкрився Автосалон-2018. Розробники наввипередки представляли свої нові розробки і просто ошелешували футуристичними дизайнами.
Урбаністичні, футуристичні, бюджетні й мега-люксові. Мотор-шоу в Парижі дивує, приголомшує й навіть розриває мозок. Такого побачити авто-фани не очікували. Чого тільки варта, здавалося б, фантастична, нереальна Рено, завдовжки майже шість метрів. Ба більше, авто без керма та педалей, усе на автопілоті. Салон прикрашений не просто шкірою та деревом, а навіть мармуром.
Яка ж насолода представити вам ось цю EZ Ultimo, святкуючи 120 років французького дизайну та рено ноу-хау. Це справжній лаунж на колесах, подарує повний релакс та відпочинок по дорозі на роботу, в аеропорт чи на відпочинок. Його можна використовувати для будь-яких потреб.
Лоренс Ван ден Акер, старший віце-президент, корпоративний дизайнер, Renault
А ось це вже менш помпезна новинка від французької компанії. Електро-позашляховик бюджетного варіанту. На ринок він вийде вже наступного року. І спершу прикрасить китайські дороги. Згодом його можна буде придбати й в Європі. Розробники кажуть, запасів акумулятора вистачатиме на 250 кілометрів.
Епоха дизелю вже майже в минулому. Нині тренди абсолютно не на користь цього пального. Окрім того, найперспективніший нині китайський ринок. Він найбільший та китайський уряд докладає чимало зусиль для підтримки електромобілів.
Карлос Гон, голова та виконавчий директор Альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi
Не могло не вразити на авто-шоу Феррарі. Свою новеньку швидкісну кралечку розробники з півгодини тримали під яскравим червоним покривалом. І ось момент істини. Кажуть, ця машина має найпотужніший двигун, який тільки-но вони коли-небудь розробляли. Із силою 810 кінських сил. За менш, ніж три секунди, вона розганятиметься до 100 кілометрів за годину, а за вісім і до двохсот.
Ми шукали натхнення, споглядаючи на наше минуле, на наші попередні надбання. Класичні автомобілі спробували осучаснити, надати інноваційних технологій. Для нас це було викликом.
Енріко Галлєра, головний маркетолог та комерційний директор Ferrari
А от німці вже традиційно вражають не так дизайном, як технічними складовими своїх новинок. Мерседес представив одразу кілька варіантів машин: на будь-який смак та майже на будь-який гаманець (але бажано повний) – від дорогезних до мегадорогучих моделей. Тут і позашляховики четвертого покоління, й електрокари, й просто універсальні урбаністичні машини.
Автосалон триватиме два тижні. І схоже, авто-розробникам іще буде чим нас здивувати.
Більше новин з понеділка по п'ятницю о 18:15 у програмі Спецкор на 2+2.