Депутати придумали, як вирішити проблему з «євробляхами»

ДЖЕДАИ
Поделиться в социальных сетях:

У Верховній Раді запропонували базові принципи розмитнення по-новому та формулу майбутнього розрахунку "євроблях". У яку копійку стане зареєструвати машину та які штрафи будуть чекати на власників таких авто?

180 днів – саме стільки після прийняття законопроектів дадуть водіям на єврономерах перетнути кордон та пройти процедуру розмитнення. Законотворці придумали нову систему, що має полегшити життя багатьом автомобілістам.

Найголовніше нововведення – скасування обмеження екостандарту Євро 5 та зменшення акцизного податку. Для авто із бензиновим двигуном він становитиме 50€ і 75€ для машин із дизельними моторами.

Візьмемо, наприклад, Volkswagen Polo 2010 року, із бензиновим двигуном на 1,4 літри та пробігом близько 100 000 кілометрів. У Польщі така машина коштуватиме 5400€. Розмитнення в Україні за новим законом обійдеться вам у 2300€ і додайте до цього 385€ до пенсійного фонду. Загалом за реєстрацію в Україні ви заплатите 8100€. Поло з такими ж характеристиками на українських сайтах коштує 8200€. У цьому випадку жодної економії.

Тепер візьмемо одну із найпопулярніших машин на єврономерах в Україні BMW E46, 2003 року. З бензиновим двигуном на 2 літри та пробігом близько 200 000 кілометрів. У Польщі вона коштує 2500€. Розмитнення в Україні обійдеться у 2480€ + 250€ до пенсійного фонду. Разом 5230€. В Україні така машина коштує 6900€.

Всі повинні усвідомлювати, що акциз не є найбільшим платежем серед митних платежів. Все ж таки сплата в’їзного мита у 10% і ПДВ 20% є значно більшими, ніж акциз у деяких випадках. Як би ми не крутили, цю суму зменшити неможливо.

Ніна Южаніна, голова комітету податкової та митної політики

Звичайно, вслід за послабленням митної політики введуть штрафи за порушення правил. Так, наприклад, іноземець зможе тимчасово завезти лише одне авто. Усі наступні має проґарантувати банк. Саме він сплатить усі необхідні платежі, якщо машина вчасно не виїде за територію України.

Тому, хто завіз автомобіль і передав його у треті руки чи почав на ньому таксувати – штраф 34 000 гривень. Якщо ж за кермом сидить не той, хто завіз авто, – штраф 8500 гривень. У разі повторного порушення – штраф 17 000 гривень з позбавленням права керування на рік та оплатою поїздки на штрафмайданчик.

Звернули увагу законотворці і на порушення строків транзиту. За один день протермінування вивозу авто – 170 гривень штрафу, від 10 до 30 діб – 85 000 гривень. А прострочення перебування на понад місяць чи взагалі втрата машини обійдеться у 170 000 гривень або конфіскацію авто.

Якщо документ підтримає рада, то поліція отримає право зупиняти євробляхи. А між правоохоронцями, митною і прикордонною службами з’явиться автоматичний обмін інформацією. Митниця відслідковуватиме автомобілі, що вчасно не виїхали за межі України, поліцейські будуть його шукати та виписувати штраф, митники складатимуть протокол, а прикордонники не випустять порушника із України без сплати.

Утім, депутати провалили голосування за внесення законопроектів у порядок денний. Голосування повториться і, якщо вони включать його у порядок денний, депутати розглянуть законопроект у найближчі три тижні.

Більше дивіться у ДжеДАІ на 2+2 та підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook. 

Поделиться в социальных сетях:

Последние новости

Уникальность генетического кода: что отличает украинцев от других народов?
Уникальность генетического кода: что отличает украинцев от других народов?

На этот вопрос дает ответ исследование, проведенное группой ученых из разных уголков мира…

Золотая эпоха пгт Олыка на Волыни: когда-то поселок по размерам, торговле и науке не уступал Киеву
«Затерянный мир» расскажет, как кибервойска держат цифровую безопасность Украины
От Киевской Руси до современных боевых действий: как река Ирпень снова стала защитной линией Киева?
Восстанавливает осязание людей с ампутированными конечностями: как работает инновационный протез с датчиком температуры?
«Жители элитной рублевки остались без отопления»: фейки рф о «замерзающей Европе» стали реальностью для россиян?
Узнать больше