Чому поліцейські авто ніхто не ремонтує?

ДЖЕДАИ
Поделиться в социальных сетях:

Патрулювати пішки – сумна та не така вже й нереальна перспектива для українських поліцейських. Машин в автопарку копів стає все менше й менше. Розбитих Пріусів незабаром стане більше, ніж тих, що на ходу. Чому службові авто ніхто не ремонтує?

Більше тисячі Тойот, кілька сотень Хюндаїв та Рено і навіть позашляховики – автопарк національної поліції за три роки отримав майже 2000 новеньких сучасних машин. Утім, станом на березень 2018 року, кожна шоста із них перетворилася на металобрухт.

Раніше ж поліція, міліція ще, їздила на Ланосах, на ще автомобілях радянських. У них були власні автотранспортні підприємства, власні гаражі, де вони це ремонтували. Пріус – це доволі дорога машина, яка коштувала мільйон гривень. Яку не можна поремонтувати за допомогою гаєчного ключа і кувалди.

Михайло Каменєв, експерт асоціації українських моніторів дотримання прав людини

Згідно результатів звіту рахункової палати, патрульна поліція має на балансі 1876 автомобілів: 1196 – Пріуси. 313 машин не працюють, через пошкодження, отримані внаслідок ДТП. Ще 79 не експлуатуються через технічні несправності.

З такою тенденцією, поліцейським вже через три роки не буде на чому їздити.

Якщо машини б’ються, особливо патрульні, це ознака того, що поліція працює. Після пошкодження має бути відлагоджена система, як їх ремонтувати. Рахункова палата каже, що є випадки, коли на ремонт автомобіля витрачається більше, ніж вже є його балансова вартість.

Тарас Гук, експерт з поліційного права

До того ж, відремонтувати ще більш-менш вцілілі авто, не так то й просто. Бо ж у патрульних машин відсутнє КАСКО. Лагодити їх бюджетним коштом можливо лише через проведення довготривалого тендеру. Аби хоч якось втриматися на плаву, патрульні Пріуси частенько роз’їжджають по гаражам.

Поліція на самому початку роботи застрахувала ці машини. Там була страховка на всі машини, це доволі великий був договір з відомою страховою компанією. Але буквально пройшло кілька місяців і страхова компанія відмовилася, виплатила доволі суттєвий штраф-компенсацію.

Михайло Каменєв, експерт асоціації українських моніторів дотримання прав людини

Змінити ситуацію міг би і ретельніший підбір кадрів, що сідають за кермо. Варто звернути увагу керівництва і на графік роботи та зарплатню поліцейських. Адже брак кадрів перекладає на плечі копів добрячий пласт додаткової роботи. 

Більше дивіться у ДжеДАІ на 2+2 та підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook. 

Поделиться в социальных сетях:

Последние новости

Бывший офицер Французского легиона под Луганском случайно запечатлел выстрел вражеского снайпера
Археолог-любитель нашел в Шотландии 1000-летнее кольцо загадочного народа пиктов
Археолог-любитель нашел в Шотландии 1000-летнее кольцо загадочного народа пиктов

Обнаруженное украшение имеет уникальную форму…

Русалки существуют? Шокирующее открытие в Израиле!
Русалки существуют? Шокирующее открытие в Израиле!

Сенсационная история произошла в туристическом городке Кирьят-Гат...

Как россия переписывает историю на оккупированных территориях: школьная программа в тисках пропаганды
Как россия переписывает историю на оккупированных территориях: школьная программа в тисках пропаганды

Детей учат по русским учебникам, где подается обезображенная история…

Пилот СССР попал в прошлое и видел, как строили пирамиду Хеопса: рассекреченные военные архивы путешествий во времени
Исследователи переписывают историю: когда человек на самом деле впервые приручил коня?
Исследователи переписывают историю: когда человек на самом деле впервые приручил коня?

На протяжении многих лет ученые рассматривали разные теории…

Узнать больше