Штучний інтелект контролюватиме людей

Штучний інтелект контролюватиме людей
Поширити в соціальних мережах:

Розумні машина на службі у роботодавця можуть допомогти підвищити продуктивність. Та чи сподобається працівникам постійний нагляд за кожним їхнім рухом?

Штучний інтелект переходить у бізнес. Компанії з різних галузей використовують його для передбачення попиту, в процесі найму працівників і роботі з клієнтами. У 2017 році бізнес витратив 22 мільярди доларів на злиття і покупки, пов'язані зі штучним інтелектом, а це в 26 разів більше, ніж в 2015-му, як повідомляє видання The Economist.

Аналітичний центр McKinsey Global Institute вважає, що застосування штучного інтелекту в маркетингу та продажах може створити економічну цінність, яка включає доходи і ефективність, в розмірі 2,7 трильйона доларів за наступні 20 років. А у Google переконані, що штучний інтелект у майбутньому зробить для людства більше, ніж відкриття вогню або електрики.

Однак такі грандіозні прогнози викликають не тільки надію, а й тривогу. Існує думка, що штучний інтелект може знищити робочі місця швидше, ніж створити їх. 

Штучний інтелект вже трансформує робочі місця. За допомогою технологій менеджери можуть отримати надзвичайний контроль над своїми підлеглими. Так, Amazon запатентував браслет, який буде відслідковувати руху рук працівників на складах і за допомогою вібрацій підштовхуватиме їх до більш ефективної роботи. Компанія Workday визначила близько 60 факторів, які будуть вказувати на те, що працівник хоче звільнитися. Стартап Humanyze створює розумні ID-бейджи, які можуть відстежувати рух працівників в офісі і визначати, наскільки добре вони взаємодіють з колегами.

Blue Origin оприлюднила вартість туристичного польоту в космос

Нагляд на роботі не є чимось новим, і штучний інтелект тільки посилює його. Законодавство, яке б регулювало це, розвинене слабко, до того ж самі працівники часто погоджуються на нагляд при підписанні трудового договору.

Так, програма Slack допомагає менеджерам оцінювати, як швидко працівники виконують завдання. Стартап Cogito розробив програмне забезпечення з підтримкою штучного інтелекту, яке прослуховує всі розмови співробітників з клієнтами і оцінює "рівень співчуття", спираючись на певні маркери в діалогах. А компанія Veriato відстежує буквально кожне натискання всіх працівників на клавіатурі, щоб завжди знати про рівень їхньої лояльності.

Поширити в соціальних мережах:

Останні новини

Повний скелет та гніздо з яйцями: в Кременчуці знайшли докази того, що в Україні жили динозаври
Мир під диктовку кремля: чому Україна не може погодитися на російські «мирні» ініціативи?
Телеканал 2+2 транслюватиме матч «Дніпро-1» - «Шахтар»
Бій Олександра Усика з Тайсоном Ф’юрі: хто переміг?
Бій Олександра Усика з Тайсоном Ф’юрі: хто переміг?

Боксерський поєдинок пройшов на стадіоні Kingdom Arena у столиці Саудівської Аравії Ер-Ріяді…

Місяць створили інопланетяни для своїх космічних кораблів? Несподівана версія дослідників
1600-річний камінь з середньовічними написами випадково знайшов в своєму саду вчитель географії з Англії
Читати більше