Міг-29 прославився своєю неперевершеною маневреністю…
Міг-29, винищувач четвертого покоління, залишається одним із найпоширеніших у світі. Наразі він стоїть на озброєнні 25 країн. Здійснивши перший політ 6 жовтня 1977 року, машина швидко здобула визнання завдяки своїм видатним льотним характеристикам.
Відрізняючись від свого попередника, Міг-23, із змінною геометрією крила, Міг-29 надали значне поліпшення у льотних властивостях. Його носова частина, яка нагадує класичну форму, була помітно відхилена донизу для підвищення оглядовості з кабіни.
Інтегральний фюзеляж крила з великими напливами з боків значно покращив аеродинаміку та маневреність літака. Оригінальні двоконтурні двигуни, встановлені в цій моделі, стали першими в радянській авіації і помітно економічніші за звичайні турбореактивні двигуни. Принцип дії та конструкція двоконтурного двигуна були розроблені українським вченим Архипом Люлькою у 1937 році.
Міг-29 прославився своєю неперевершеною маневреністю як у вертикальній, так і горизонтальній площині. Подробиці – у сюжеті:
Читай також: