Водії відмовляються зважувати вантаж…
Кожного року держава виділяє величезні бюджети на ремонт доріг. Наприклад, у 2022 році Укравтодор має освоїти 124 мільярди гривень. Ці гроші підуть на відновлення покриття і ліквідацію ям, які утворюються від неконтрольованого руху перевантажених автівок. Аби контролювати пересування такого транспорту була створена Укртрансбезпека, але і її не оминула корупція.
Укртрансбезпека зважує транспорт на вагових комплексах та стежить, щоб вантажівки дотримувались усіх норм. Якщо маса відповідає нормативам – авто їде далі, якщо ні – штраф. Але не все так просто. За словами експертів, сьогодні контролю за вагою в Україні немає, а вантажівки взагалі ніхто не зупиняє.
Чому? Тому що компанії-перевізники персонально звертаються до Укртрансбезпеки та вирішують питання за зачиненими дверима. За інформацією експертів, вартість «зеленого коридору» для вантажівки становить близько 5-8 тисяч гривень за місяць.
Звісно, є й такі водії та перевізники, хто домовляється прямо на пунктах зважування. Скільки коштує проїзд для таких вантажівок? Чи фіксує порушення нова WIM-система, вмонтована в дорожнє покриття? Деталі розслідування про корупцію на українських дорогах – дивись у сюжеті програми «Гроші» просто зараз:
Дивись також:
- Українські «диверсанти»: батько спростував слова сина, опубліковані ФСБ
- Бюджет 2022: яким буде курс долара і чи зростуть зарплати та пенсії
- Ціна великої війни: яка вартість можливого вторгнення Росії в Україну
Більше сюжетів – у проєкті телеканалу 2+2 «Гроші», щопонеділка, о 19:30. Не пропусти!